slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 1 timme sedan sa slejnard: Ser ni skidor? Jag har kaffe 😊 Dåligt lopp å druckit upp kaffet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 1 timme sedan sa slejnard: Ser ni skidor? Jag har kaffe 😊 Nej, skidseendet avtar med åren. Räknar inte med att ens se medar efter 60. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Korv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 36 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej, skidseendet avtar med åren. Räknar inte med att ens se medar efter 60. Ok. Så du är en sån där ”ointresserad”? Ska man upp å spela gura är frågan 🧐🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 30 minuter sedan sa Neosus: Korv? Åt det tidigare... ute! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 3 timmar sedan sa Neosus: Korv? Ja, om det finns något kvar. Annars inte. 3 timmar sedan sa slejnard: Ok. Så du är en sån där ”ointresserad”? Ska man upp å spela gura är frågan 🧐🤔 Nä, jag är nog ointresserad på riktigt. Spela på, hur känns den nya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Nu är man mätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 6 minuter sedan sa drloop: Nu är man mätt Hur lång vart du? Och vad åt du? här varte räkor å musslor å sallad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 37 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, om det finns något kvar. Annars inte. Nä, jag är nog ointresserad på riktigt. Spela på, hur känns den nya? Den känns riktigt riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 dET KÄNNS SOM ATT DET MÅSTE TILL NÅGOT NYTT NU NÄR DET GÄLLER MELODIFLÄSKIVALEN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Caps lock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Varenda låt låter låt säga.. som en och samma låt! Låter det som! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 #melodifläskivalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 13 minuter sedan sa Neosus: #melodifläskivalen Kollar inte idag. Joxat med nytt å med nygitarren. Vi fick i läxa att göra en vers refräng med ett instrument och sång utifrån att vi såg en filmtrailer. Jag valde Jokern som de flesta andra. Låter så här... vad tror ni? Värt att bygga klart? https://www.dropbox.com/s/q3cgn68gwi14388/Janne- Decade of Decadence (joker trailer).mp3?dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 39 minuter sedan sa Neosus: dET KÄNNS SOM ATT DET MÅSTE TILL NÅGOT NYTT NU NÄR DET GÄLLER MELODIFLÄSKIVALEN! Han ska ju sluta Björkman. Kan bara bli bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 1 timme sedan sa slejnard: Den känns riktigt riktigt bra! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Sustainpedalmusikikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 3 minuter sedan sa drloop: Sustainpedalmusikikväll Låter vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Dax att bygga en Pedalhall? De e ju modernt har jag hört... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 37 minuter sedan sa Neosus: Dax att bygga en Pedalhall? De e ju modernt har jag hört... ja gärna med många olika.. dist od delay chorus mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Jag har Boss Delay pedal Budda Zenman OD/Boost pedal Budda OM Overdrive pedal Blir det en hall? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 Då fåååår du... Cykelpedal! Karl P Dahl! VM-kval! Reklamkanal! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari 2021 Trådstartare Dela Postat 27 februari 2021 Jag har alla pedaler!😠 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 1 timme sedan sa Fidden: Då fåååår du... Cykelpedal! Karl P Dahl! VM-kval! Reklamkanal! Det, vahettereh.... Ballar ur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Kollar inte idag. Joxat med nytt å med nygitarren. Vi fick i läxa att göra en vers refräng med ett instrument och sång utifrån att vi såg en filmtrailer. Jag valde Jokern som de flesta andra. Låter så här... vad tror ni? Värt att bygga klart? https://www.dropbox.com/s/q3cgn68gwi14388/Janne- Decade of Decadence (joker trailer).mp3?dl=0 Alldeles för vackert för Jokern. Se där... Både bra och dåligt där. Jobba på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2021 Dela Postat 27 februari 2021 ...eller Padelhall kanske det heter ja! Jo! Ja! Såatte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 februari 2021 Dela Postat 28 februari 2021 7 timmar sedan sa Dark Of Light: Alldeles för vackert för Jokern. Se där... Både bra och dåligt där. Jobba på. Tack, Yes i Will Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 februari 2021 Dela Postat 28 februari 2021 7 timmar sedan sa Neosus: ...eller Padelhall kanske det heter ja! Jo! Ja! Såatte! Jåh! KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 februari 2021 Dela Postat 28 februari 2021 8 timmar sedan sa CHAE: Jag har alla pedaler!😠 Vackert! Man blir nästan euforisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 februari 2021 Dela Postat 28 februari 2021 Kpd och dokumentär om Tiny Tim på SVT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts