Neosus Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja? Mello? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 18 minuter sedan sa Neosus: Ja jäklarns å! Måste vara längesen det var snö där? I Texas USA är det ju å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 Lite is mår ingen dåligt av! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 Behind her eyes- Netflix. Segt i början så har inte hängt med riktigt men nu i avsnitt 5-6 börjar det ta sig. 5/10 snö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 12 minuter sedan sa slejnard: Mello? Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej! Vaddå då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 Pizza på Naanbröd? Helt okej 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 43 minuter sedan sa slejnard: Vaddå då? Det är ju Mello! Inte riktigt min bag. Naanbröd däremot är vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är ju Mello! Inte riktigt min bag. Naanbröd däremot är vagott! Okej då förstår jag 👍 Nu är jag riktigt sugen att spela in nåt. Ska man strunta i mello är frågan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 9 minuter sedan sa slejnard: Ska man strunta i mello är frågan? Svåra dessa existentiella frågor. Varje svar ger upphov till fler frågor. Vem dödade Palme? Har människan varit på månen? Är jorden platt? Varför är navelludd blått? Kpd imorn? Frågor... frågor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 Fick in ett embryo till ny låt! 🙂 Och ja...KPD imorn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 februari 2021 Dela Postat 20 februari 2021 Åh... Jag minns inte ens när jag fick ett embryo sist... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 februari 2021 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2021 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Åh... Jag minns inte ens när jag fick ett embryo sist... Det var väl en nio månader sedan du träffade grannen så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Kollade mello. Mådde illa. Spydde hela natten. True story. Nu är frågan hur i helvete jag kunnat få vinterkräksjukan, eller om det är nåt helt annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Ojoj då. Krya påse fidden! Lät inte kul. Här varte sovmorgon å nu KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 3 timmar sedan sa Fidden: Kollade mello. Mådde illa. Spydde hela natten. True story. Nu är frågan hur i helvete jag kunnat få vinterkräksjukan, eller om det är nåt helt annat. Ja, ni ser ju själva. Det kan inte vara bra att titta på det där. Krya påse mannen! Vill du pigga upp dig finns det en bra dokumentär om Folkhemmets Styvbarn på YT, eller kanske den här? Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Sol ute, snart dags att gå ut och gå lite! 10grader plus! Woho! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 -12 å nyskottad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Å nu skitskydde. Hoppas dom prickar målet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 februari 2021 Trådstartare Dela Postat 21 februari 2021 (redigerat) 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Folkhemmets Styvbarn på YT [...] Med tanke på kräkningarna så är det väl Folkhemmets Spybarn det handlar om? @Fidden Krya påse Redigerat 21 februari 2021 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Dåligt skytte! 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Börjar piggna till lite, mår inte lika illa och kan vara upprätt en stund utan att börja spruta åt alla håll och kanter. (se där DoL, den bjuder jag på) Börjar nästan bli lite hungrig... Undrar om det var matförgiftning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Kan vara! Vars åt du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 13 minuter sedan sa slejnard: Kan vara! Vars åt du? Färdiga pangkakor. Men jag börjar misstänka mina frukostflingor med hallon. Tydligen kan norovirus följa med hallon. Alltså vinterkräksjuka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 Hugaligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 21 februari 2021 Dela Postat 21 februari 2021 8 timmar sedan sa Fidden: Kollade mello. Mådde illa. Spydde hela natten. True story. Nu är frågan hur i helvete jag kunnat få vinterkräksjukan, eller om det är nåt helt annat. Ujuj! Nu åker W10 20H2 in! Nu får vi se om det rockar med mina gamla grejer! Woho! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts