Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
9 minuter sedan sa slejnard:

Ska man strunta i mello är frågan? 

Svåra dessa existentiella frågor. Varje svar ger upphov till fler frågor. Vem dödade Palme? Har människan varit på månen? Är jorden platt? Varför är navelludd blått? Kpd imorn?

Frågor... frågor... 

Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa Dark Of Light:

Åh... Jag minns inte ens när jag fick ett embryo sist... f020.gif&hash=2fcdbbbd50c47b2c9872ce122d

Det var väl en nio månader sedan du träffade grannen så...

Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Fidden:

Kollade mello. Mådde illa. Spydde hela natten. True story. 

Nu är frågan hur i helvete jag kunnat få vinterkräksjukan, eller om det är nåt helt annat. 

Ja, ni ser ju själva. Det kan inte vara bra att titta på det där. Krya påse mannen! Vill du pigga upp dig finns det en bra dokumentär om Folkhemmets Styvbarn på YT, eller kanske den här?

Kpd?

Dela på andra sajter

Börjar piggna till lite, mår inte lika illa och kan vara upprätt en stund utan att börja spruta åt alla håll och kanter. (se där DoL, den bjuder jag på) 

Börjar nästan bli lite hungrig... 

Undrar om det var matförgiftning.

Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
8 timmar sedan sa Fidden:

Kollade mello. Mådde illa. Spydde hela natten. True story. 

Nu är frågan hur i helvete jag kunnat få vinterkräksjukan, eller om det är nåt helt annat. 

Ujuj!

Nu åker W10 20H2 in! Nu får vi se om det rockar med mina gamla grejer! Woho!

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.