Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
33 minuter sedan sa Micke H:

Såg att den där rymdsonden hade skickat första bilderna från mars. Det är ju jävligt imponerande faktiskt, i och med att bara är 19:e februari än så länge.

Nu finns det väl ungefär 75 miljarder gamla marsdagar att rapportera, så det vore ju nästan omöjligt att misslyckas. 

Annons
Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Nu finns det väl ungefär 75 miljarder gamla marsdagar att rapportera, så det vore ju nästan omöjligt att misslyckas. 

Ja, de har lite att jobba ikapp. De första bilderna från en fark ost därifrån skickades ju hit 1964 och det räcker ju inte på långa vägar.

Näh. Riktigt imponerad blir jag när de tar den första kpd på Mars. Nu har jag ju visserligen redan sett när det blir men jag får inget avslöja f050.gif&hash=6fc3cfa79657c35901d635e4b9

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Tror du dom har fösstatossdanimass-firande också? 

Forskarna hoppas hitta en massipan-gruva under deltat, så chansen finns. 

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Ja, de har lite att jobba ikapp. De första bilderna från en fark ost därifrån skickades ju hit 1964 och det räcker ju inte på långa vägar.

Näh. Riktigt imponerad blir jag när de tar den första kpd på Mars. Nu har jag ju visserligen redan sett när det blir men jag får inget avslöja f050.gif&hash=6fc3cfa79657c35901d635e4b9

Även här lever hoppet efter Spacex provflygningar med en kaffetermos

Postat
18 minuter sedan sa Micke H:

Fick du bygga ihop semlorna själv?

Nej, det där tycker jag är bögeri... jag menar bageriets jobb. 

Jag nöjer mig med att bli insmetad med grädde. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.