Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 21 minuter sedan sa slejnard: pHarmen pd! imorn ska jag in på kontoret 😮 och sen sjukgymnasten.. misstänker impingement. Har jäkligt svårt att röra armen i vissa positioner. Surt ☹️ Hade det ett tag på grund av överträning. Svårt att tänka sig nu 🥳
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Surt ☹️ Hade det ett tag på grund av överträning. Svårt att tänka sig nu 🥳 Ja jag har inte några jättebesvär men fick höra att det är bra att gå innan det blir värre. Vete tusan vad det beror på då jag är extremt skicklig på att hålla mig undan alla former av träning! 😅 Kan komma från att jag ibland ligger underligt när jag sover
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 1 minut sedan sa slejnard: Ja jag har inte några jättebesvär men fick höra att det är bra att gå innan det blir värre. Vete tusan vad det beror på då jag är extremt skicklig på att hålla mig undan alla former av träning! 😅 Kan komma från att jag ibland ligger underligt när jag sover Det tråkiga svaret är nog ålder, förfallet har börjat 👴
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 1 minut sedan sa Fidden: Det tråkiga svaret är nog ålder, förfallet har börjat 👴 Ja det kan det vara. Hugaligen 😩
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Googlade precis på bäckenbrott här, jag tror nog ändå inte vi blir några elitgymnaster vid det här laget..
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 11 minuter sedan sa slejnard: Ja jag har inte några jättebesvär men fick höra att det är bra att gå innan det blir värre. Vete tusan vad det beror på då jag är extremt skicklig på att hålla mig undan alla former av träning! 😅 Kan komma från att jag ibland ligger underligt när jag sover Mitt blev förresten värre av att bära matkassar också för inte så länge sedan när jag tänker efter. Började gå till affären med ryggsäck, det gjorde det hela mycket bättre. Nästa steg blir dramaten och gubbkeps.
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 10 minuter sedan sa Fidden: Googlade precis på bäckenbrott här, jag tror nog ändå inte vi blir några elitgymnaster vid det här laget.. Jag skulle nog platsa i vilket landslag som helst i vilken sport som helst. 😁
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 8 minuter sedan sa Fidden: Mitt blev förresten värre av att bära matkassar också för inte så länge sedan när jag tänker efter. Började gå till affären med ryggsäck, det gjorde det hela mycket bättre. Nästa steg blir dramaten och gubbkeps. Smart med ryggsäck! 👍 Dramaten får du vänta med tills efter Corona 😅 Gubbkeps? Har jag redan 😊☕️
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Hur har ni firat denna alla hjärtans dag? Själv fick jag två samtal från en ung snärta som frågade efter någon Alex. Ändå ett lyft från förra året. 1
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Inget märkvärdigt här. Vi gick ju en lång promenad, spelat lite kort å sett tv. I år har vi vart tillsammans 10 år! Rekord för mig 😊
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 6 minuter sedan sa slejnard: Inget märkvärdigt här. Vi gick ju en lång promenad, spelat lite kort å sett tv. I år har vi vart tillsammans 10 år! Rekord för mig 😊 Är du egentligen lång? 1
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Finns bara två personer i Sverige som har Corona som tilltalsnamn. Några fler heter det i efternamn. Ingen heter scharlakansfeber.
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 1 timme sedan sa slejnard: Jag skulle nog platsa i vilket landslag som helst i vilken sport som helst. 😁 Ett tips är ju att banka bäver om du vill bli sprinter.
Dark Of Light Postat 15 februari 2021 Postat 15 februari 2021 10 timmar sedan sa slejnard: Kan komma från att jag ibland ligger underligt när jag sover Inte ska du sova när du ligger!
Dark Of Light Postat 15 februari 2021 Postat 15 februari 2021 On 2021-02-11 at 12:24 sa Neosus: Mickbås blir Paris baklänges!!
slejnard Postat 15 februari 2021 Postat 15 februari 2021 Troligen frozen shoulder! Fått nå övningar och ska ta antiinflammatoriska
Fidden Postat 15 februari 2021 Postat 15 februari 2021 En kollega fick hjärtstopp igår, men de lyckades starta honom igen. Läget stabilt just nu, men det har färgat min dag en del...
Neosus Postat 15 februari 2021 Postat 15 februari 2021 Otrevligt när det händer och tur att det gick bra.
slejnard Postat 15 februari 2021 Postat 15 februari 2021 Jåh! Nu har jag sett dokumentären om Britney Speers. Fin tjej och så sorgligt.
Recommended Posts