slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Ser den här läskiga på Netflix https://www.netflix.com/se/title/81183727
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 3 minuter sedan sa slejnard: Lustigt. Vi gjorde precis skinksnitzel idag? Frågan är vilken som är mest mör. 🐖
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 14 minuter sedan sa Fidden: Frågan är vilken som är mest mör. 🐖 Ja men hur gick det egentligen? Och hur gick det till? Halkade du på nån isfläck?
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Framförallt...såg nån dig? Tittade du dig omkring och reste dig upp hastigt?
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 1 minut sedan sa slejnard: Ja men hur gick det egentligen? Och hur gick det till? Halkade du på nån isfläck? Gick nerför en backe med packad snö, tänkte att det är ju bara att glida lite om man tappar fästet 😆 Tänkte inte på att jag nästan helt saknar balans. Gick nog bra, tappade andan lite och fick gå resten av promenaden lite lugnare och stelare.
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 1 minut sedan sa slejnard: Framförallt...såg nån dig? Tittade du dig omkring och reste dig upp hastigt? Det är lugnt, jag har dödat alla vittnen. 1
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 4 minuter sedan sa Fidden: Gick nerför en backe med packad snö, tänkte att det är ju bara att glida lite om man tappar fästet 😆 Tänkte inte på att jag nästan helt saknar balans. Gick nog bra, tappade andan lite och fick gå resten av promenaden lite lugnare och stelare. Ajaj då. Ja det är lömskt med snön ibland. Fastän jag bor där jag bor äger jag inga icebugs. Har dock broddar när det blir riktigt isigt.
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 4 minuter sedan sa Neosus: Var det ingen som filmade? Rivaldo.
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Man skulle nog ha stor chans att vinna i de flesta sporter om man deltog ☺️
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 100 m- explosiv! Marathon- extrem uthållighet! Teknikgrenar- totalt orädd och ser inga hinder! Bollsport- extrem speluppfattning och total bollkontroll! Ja så det är bara välja vilken sport ni vill ha mig i
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Har dock lite svårt för klassisk längdåkning då jag är utåtfotad
Dark Of Light Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Drattade på skinkan. Jag gillar rökt!
Dark Of Light Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 1 timme sedan sa Fidden: Gick nerför en backe med packad snö Ja, det här med snöonykterheten har blivit ett stort problem. 45 minuter sedan sa slejnard: Man skulle nog ha stor chans att vinna i de flesta sporter om man deltog ☺️ 26 minuter sedan sa slejnard: 100 m- explosiv! Marathon- extrem uthållighet! Teknikgrenar- totalt orädd och ser inga hinder! Bollsport- extrem speluppfattning och total bollkontroll! Ja så det är bara välja vilken sport ni vill ha mig i Åh så många kommentarer på lager... Vet inte vilken jag ska skriva.... sensory over load... 2
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 Kollat på framing Britney Spears. #FreeBritney
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 6 minuter sedan sa Fidden: Kollat på framing Britney Spears. #FreeBritney Var den bra? Netflix eller var går den?
Fidden Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 4 minuter sedan sa slejnard: Var den bra? Netflix eller var går den? Såg den på cmore, men den finns säkert på andra ställen också. Den var vinklad i brittans fördel, men de gjorde ett rimligt case tycker jag. Intressant att se en lite annan vinkling av hennes kollaps än den man matats med tidigare. 1
Dark Of Light Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Såg den på cmore, men den finns säkert på andra ställen också. Den var vinklad i brittans fördel, men de gjorde ett rimligt case tycker jag. Intressant att se en lite annan vinkling av hennes kollaps än den man matats med tidigare. Jag såg den igår. Stackars tös, hon har hamnat i maskinen liksom och kommer inte loss.
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 pHarmen pd! imorn ska jag in på kontoret 😮 och sen sjukgymnasten.. misstänker impingement. Har jäkligt svårt att röra armen i vissa positioner.
slejnard Postat 14 februari 2021 Postat 14 februari 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Jag såg den igår. Stackars tös, hon har hamnat i maskinen liksom och kommer inte loss. Ja hon verkar ha det kämpigt. Ska se nån dag. Hon har många bra låtar!
Recommended Posts