slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Längesen man gjorde nån ny låt. Har varit så upptagen med mixning och annat.. kanske skulle gå upp en sväng
Naymari Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 42 minutes ago, slejnard said: Längesen man gjorde nån ny låt. Har varit så upptagen med mixning och annat.. kanske skulle gå upp en sväng Mitt låtmakeri gick jättedåligt idag. Så skriv låten jag misslyckades att göra.
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 2 minuter sedan sa slejnard: Den här villhöver jag nu!!!! STRATA! Corona, California dessutom!
CHAE Postat 9 februari 2021 Trådstartare Postat 9 februari 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Tror att du är rätt person att ta ut en piano grej i en tråd som terror startat i storforat. Låter inte så avancerat men jag är helt novis på klaviatur 2 timmar sedan sa Neosus: Låter enkelt men jag orkar inte.. 😂 @ostfisk hann före! 😮
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 (redigerat) 10 minuter sedan sa CHAE: @ostfisk hann före! 😮 Såbra.. Jag är ju inte den enda geniet här... än fast man skulle kunna tro det. Såatte....... 🙈 Redigerat 9 februari 2021 av Neosus
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Köpte mig 2 st semlor men det var dom mest smaklösa...semlor jag har käkat sen urminnes tider... Är det svårt att baka goda semlor? Blir förbajjad! 😠
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Försöker få igång OBS studio. Bild funkar bra men ljudet fastnar inte från mixern via ljudkort. Får prova igen imorn
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 1 timme sedan sa CHAE: @ostfisk hann före! 😮 Coolt! 😎
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 1 timme sedan sa Neosus: Såbra.. Jag är ju inte den enda geniet här... än fast man skulle kunna tro det. Såatte....... 🙈 Jo de e de du e e du!
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 (redigerat) 8 minuter sedan sa slejnard: Försöker få igång OBS studio. Bild funkar bra men ljudet fastnar inte från mixern via ljudkort. Får prova igen imorn Jag brukar använda Voice meter tillsammans med Cubase och OBS! Redigerat 9 februari 2021 av Neosus
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 28 minuter sedan sa Neosus: Jag brukar använda Voice meter tillsammans med Cubase och OBS! Det ska jag kolla upp. Tack!
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 30 minuter sedan sa Neosus: Jag brukar använda Voice meter tillsammans med Cubase och OBS! Ahaaaa då behöver jag alltså inte det analoga mixerbordet?! SMART!!! 🤩
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Reaper har reastream oxå men har inte en blekaste hur de fungerar
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 9 minuter sedan sa Neosus: Reaper har reastream oxå men har inte en blekaste hur de fungerar Det har jag sett finns men vet ej hur he fonk...ska undersöka i videon du länkade!
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 11 minuter sedan sa Neosus: Synd att man inte är så smart att man fattar allt! 😅 Ska se det där igen imorn med nybryggt akffe i koppen
Fidden Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 2 timmar sedan sa Neosus: Köpte mig 2 st semlor men det var dom mest smaklösa...semlor jag har käkat sen urminnes tider... Är det svårt att baka goda semlor? Blir förbajjad! 😠 Du kanske har du-vet-vad.
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Det som börjar på C ....och slutar på orona? Nädå. Åt nyss två stycken ostmackor med messmör. Smakade mycket gott! 😁
slejnard Postat 10 februari 2021 Postat 10 februari 2021 4 timmar sedan sa slejnard: Fillon Mailett vs File Mignon Dödade jag tråden med denna?! 😅
Recommended Posts