Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 hour ago, slejnard said:

Vad kul att det går bra för dig! Förstår att det är tufft att jobba med musik på ditt sätt... måste vara en press att kunna prestera hela tiden! Bra jobbat nay! 

Längstah rullar på i ett för evigt snurrande hjul 🤩

Det tuffaste är att hålla sig flytande medan man väntar på byråkratin. Men haft tre listettor i Japan på 4 månader. Jag ska inte klaga

Men även om musik är det roligaste jag vet måste man fortfarande äta. 😂 

Postat
15 minuter sedan sa Neosus:

Snart dax för ännu en racket testning?

Jo...

Postat

Ah, det var en fråga. Ja, de gjorde nog ett kryotest idag. Sen kör de lite motortester innan det kan vara dags för flygturen. 

Postat
6 timmar sedan sa Fidden:

Ätit stjärtsoppa? 

🚽

6 timmar sedan sa Fidden:

Ah, det var en fråga. Ja, de gjorde nog ett kryotest idag. Sen kör de lite motortester innan det kan vara dags för flygturen. 

Flygningen löser sig nog. Bara de kommer iväg någon gång. Det är själva landningen som jag oroar mig för. Hur hård blir den den här gången (that´s what she...)? 

Kpd?

drloop (oregistrerad)
Postat

Fick utbetalning för Spotify igår. Yeah

Postat
12 timmar sedan sa Fidden:

Aha!

Postat
7 minuter sedan sa slejnard:

Tror att du är rätt person att ta ut en piano grej i en tråd som terror startat i storforat. Låter inte så avancerat men jag är helt novis på klaviatur 

Låter enkelt men jag orkar inte.. 😂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.