Neosus Postat 8 februari 2021 Postat 8 februari 2021 Stevie Wonder fick ett rivjärn och han sa att det var den konstigaste boken han hade läst. Jodåsåatte!
Naymari Postat 8 februari 2021 Postat 8 februari 2021 1 hour ago, slejnard said: Vad kul att det går bra för dig! Förstår att det är tufft att jobba med musik på ditt sätt... måste vara en press att kunna prestera hela tiden! Bra jobbat nay! Längstah rullar på i ett för evigt snurrande hjul 🤩 Det tuffaste är att hålla sig flytande medan man väntar på byråkratin. Men haft tre listettor i Japan på 4 månader. Jag ska inte klaga Men även om musik är det roligaste jag vet måste man fortfarande äta. 😂
CHAE Postat 8 februari 2021 Trådstartare Postat 8 februari 2021 15 minuter sedan sa Neosus: Snart dax för ännu en racket testning? Jo...
Fidden Postat 8 februari 2021 Postat 8 februari 2021 1 timme sedan sa Neosus: Snart dax för ännu en raket testning? Ätit ärtsoppa?
Fidden Postat 8 februari 2021 Postat 8 februari 2021 Ah, det var en fråga. Ja, de gjorde nog ett kryotest idag. Sen kör de lite motortester innan det kan vara dags för flygturen.
Dark Of Light Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 6 timmar sedan sa Fidden: Ätit stjärtsoppa? 🚽 6 timmar sedan sa Fidden: Ah, det var en fråga. Ja, de gjorde nog ett kryotest idag. Sen kör de lite motortester innan det kan vara dags för flygturen. Flygningen löser sig nog. Bara de kommer iväg någon gång. Det är själva landningen som jag oroar mig för. Hur hård blir den den här gången (that´s what she...)? Kpd?
drloop (oregistrerad) Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Fick utbetalning för Spotify igår. Yeah
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 12 timmar sedan sa Fidden: Ah, det var en fråga. Ja, de gjorde nog ett kryotest idag. Sen kör de lite motortester innan det kan vara dags för flygturen. Aha!
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Nån i Stockholm verkar älska den här. 😃 går på repeat!
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Just nu sa Dark Of Light: Du bara äter och äter... Inte nu! Jag vilar ner lunchen.
Dark Of Light Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Nån i Stockholm verkar älska den här. 😃 går på repeat! Ja, då är det bara resten kvar
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 Å äter å äter gör jag.. vart spaghenäs (eget uttryck för spaghetti och bolognese som jag kom på nu) till middag.
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 2 minuter sedan sa Neosus: Vagutt!! Tror att du är rätt person att ta ut en piano grej i en tråd som terror startat i storforat. Låter inte så avancerat men jag är helt novis på klaviatur
Neosus Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 7 minuter sedan sa slejnard: Tror att du är rätt person att ta ut en piano grej i en tråd som terror startat i storforat. Låter inte så avancerat men jag är helt novis på klaviatur Låter enkelt men jag orkar inte.. 😂
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 22 minuter sedan sa Neosus: Låter enkelt men jag orkar inte.. 😂 Skulle inte heller orka 😃
Dark Of Light Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 11 minuter sedan sa slejnard: Skönare ligga i soffan 😊 Din sex räka där...
slejnard Postat 9 februari 2021 Postat 9 februari 2021 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Din sex räka där... ☺️
Recommended Posts