Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Minns ni när man kunde hitta en förmögenhet i en glassburk? Jag köpte min första gitarr för 3000:- i tior som jag sparade i skafferiet. 

Växlade dom först dock. 

Nu vet jag inte ens när jag såg en tia senast. 

Annons
Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Minns ni när man kunde hitta en förmögenhet i en glassburk? Jag köpte min första gitarr för 3000:- i tior som jag sparade i skafferiet. 

Växlade dom först dock. 

Jåh!

Men nu kör jag sällan med cash. Skönt ändå slippa mynt i fickan.

drloop (oregistrerad)
Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Växlade dom först dock. 

Jag jobbade varje sommar för att kunna köpa syntar. Fick stålar i ett kuvert varje vecka som jag sedan lade i ett större kuvert.  Sedan tog man kuvertet och gick ned till sin favoritsynthökare och köpte en polysynt!

Postat

Grönpepparsåsen satt som en smäkk till planksteken!

Fräs finhackad lök i en kastrull med smör.

mortla och tillsätt grönpeppar lite svartpeppar å ett uns cayennepeppar 

En dutt senap, viltfond och oxfond å lite soya 

mjölk å grädde... reducera 

inmundiga!!!

drloop (oregistrerad)
Postat

Och så här låt en av mina Sansui porta inspelningar 1992 eller 1993, men den här har ni säkert hört förut.

Postat
1 timme sedan sa drloop:

Och så här låt en av mina Sansui porta inspelningar 1992 eller 1993, men den här har ni säkert hört förut.

Riktigt najs. I klass med en av mina favoritlåtar från eran, den om fiskar i hav och sånt. 

drloop (oregistrerad)
Postat
3 minuter sedan sa Fidden:

Riktigt najs. I klass med en av mina favoritlåtar från eran, den om fiskar i hav och sånt. 

Jag är så kass på att komma ihåg, någon dam som sjöng den?

Postat
Just nu sa drloop:

Jag är så kass på att komma ihåg, någon dam som sjöng den?

Idde schults, irmas syrra. De båda körde väl bakom Winnerbäck i många år, om de inte gör det än. Staffan Hellstrand skrev låten tror jag. 

Postat

Entschuldigung, wo kann ich einen Kanarienvogel kaufen? Mein Luftkissenfahrzeug ist mit Blutegeln gefüllt. Können Sie hier drei ummauerte Karambolen spielen?

• Tack! 1
  • Förbryllad 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.