Fidden Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Minns ni när man kunde hitta en förmögenhet i en glassburk? Jag köpte min första gitarr för 3000:- i tior som jag sparade i skafferiet. Växlade dom först dock. Nu vet jag inte ens när jag såg en tia senast.
Dark Of Light Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: Nu klurar dol på citathämnd 🤔 Redigerat 6 februari 2021 av Dark Of Light 1
slejnard Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 1 timme sedan sa Fidden: Minns ni när man kunde hitta en förmögenhet i en glassburk? Jag köpte min första gitarr för 3000:- i tior som jag sparade i skafferiet. Växlade dom först dock. Nu vet jag inte ens när jag såg en tia senast. Jåh! Men nu kör jag sällan med cash. Skönt ändå slippa mynt i fickan.
Dark Of Light Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 ... för att inte tala om glassburken. Men visst såg man glad ut.
Neosus Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Och nu sparar man allt i "datorn". Inte lika kul nej!
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Minns ni när man kunde hitta en förmögenhet i en glassburk? Jag köpte min första gitarr för 3000:- i tior som jag sparade i skafferiet. Växlade dom först dock. Nu vet jag inte ens när jag såg en tia senast. Jag jobbade varje sommar för att kunna köpa syntar. Fick stålar i ett kuvert varje vecka som jag sedan lade i ett större kuvert. Sedan tog man kuvertet och gick ned till sin favoritsynthökare och köpte en polysynt!
slejnard Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Grönpepparsåsen satt som en smäkk till planksteken! Fräs finhackad lök i en kastrull med smör. mortla och tillsätt grönpeppar lite svartpeppar å ett uns cayennepeppar En dutt senap, viltfond och oxfond å lite soya mjölk å grädde... reducera inmundiga!!!
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Och så här låt en av mina Sansui porta inspelningar 1992 eller 1993, men den här har ni säkert hört förut.
slejnard Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 1 timme sedan sa drloop: Och så här låt en av mina Sansui porta inspelningar 1992 eller 1993, men den här har ni säkert hört förut. Bra där! Visar att det faktiskt gick att få till soundet med enkla medel redan då.
Fidden Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 1 timme sedan sa drloop: Och så här låt en av mina Sansui porta inspelningar 1992 eller 1993, men den här har ni säkert hört förut. Riktigt najs. I klass med en av mina favoritlåtar från eran, den om fiskar i hav och sånt.
slejnard Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 10 minuter sedan sa slejnard: Danny varte! Ja jag har gissat fel förr. Härifrån kom koreografin. riktig krosslåt denna med Jamuriquai
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 3 minuter sedan sa Fidden: Riktigt najs. I klass med en av mina favoritlåtar från eran, den om fiskar i hav och sånt. Jag är så kass på att komma ihåg, någon dam som sjöng den?
Fidden Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Just nu sa drloop: Jag är så kass på att komma ihåg, någon dam som sjöng den? Idde schults, irmas syrra. De båda körde väl bakom Winnerbäck i många år, om de inte gör det än. Staffan Hellstrand skrev låten tror jag.
Fidden Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Eller Irma har nog aldrig varit med i hovet förresten.
Dark Of Light Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Entschuldigung, wo kann ich einen Kanarienvogel kaufen? Mein Luftkissenfahrzeug ist mit Blutegeln gefüllt. Können Sie hier drei ummauerte Karambolen spielen? 1 1
Dark Of Light Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Ja, jaa aber... Ja, jetzt fragen Sie sich vielleicht, warum wir nicht sitzen und zu Overhead-Bildern masturbieren? Woher soll ich das wissen?
Fidden Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Just nu sa slejnard: Sprechen sie purjoh? Lökigt
Recommended Posts