Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har man lämnat bandet för gott! Vad är det för mening att hålla på om man inte vill hålla på? Då ska man inte hålla på och hålla på! Speciellt i dessa tider! 

• Gilla 1
Annons
Postat
44 minuter sedan sa Neosus:

Nu har man lämnat bandet för gott! Vad är det för mening att hålla på om man inte vill hålla på? Då ska man inte hålla på och hålla på! Speciellt i dessa tider! 

Nä exakt! Det måste ju kännas roligt och givande. Bra beslut 👍 om det känns rätt vs

Postat

Första lediga fredagen i min deltidsperiod. Påbörjade en låt som jag tänkte försöka lägga vettig sång på imorgon och fixa till lite shit.

Blev det kanske FÖR poppigt?

Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Första lediga fredagen i min deltidsperiod. Påbörjade en låt som jag tänkte försöka lägga vettig sång på imorgon och fixa till lite shit.

Nähedåh bra skit detta juh!!! Jobba på.

Btw, hur gick det egentligen med vattenarbetena hos dig?

• Gilla 1
Postat

De hittade läckan till slut och allt är som vanligt på vattenfronten. 

Första resan gick helt ok, sen fick jag nästan inga mer poäng förutom glasvegas som man inte ens behövde höra låten för att fatta om man lyssnar på sånt.

Bäst var first aid kit. Hoppas de kör nästa vecka också.

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)
3 timmar sedan sa Fidden:

Nej, inte för poppig.

Logics pitchcorr på sången?

Redigerat av drloop
Postat
10 minuter sedan sa drloop:

Nej, inte för poppig.

Logics pitchcorr på sången?

Lägger melodyne på slutliga sången sen tänker jag, känns onödigt att korrigera schlasken. Fast du kanske menar att den låter korrigerad. Jag håller med. Det låter som det är nån artifakt där ibland. Måste vara nåt tjall på stämbanden.

drloop (oregistrerad)
Postat
5 minuter sedan sa Fidden:

Lägger melodyne på slutliga sången sen tänker jag, känns onödigt att korrigera schlasken. Fast du kanske menar att den låter korrigerad. Jag håller med. Det låter som det är nån artifakt där ibland. Måste vara nåt tjall på stämbanden.

Logics pitchcorr brukar låta så....

Postat

Hmm, kanske också skulle sätta ihop några låtar till en EP... Bara för att kunna döpa den till "Värdelösa livsråd". Trycka en pamflett med värdelösa livsråd som man får på köpet.

Postat

Det tycker jag låter som en alldeles.... värdelöst bra idé! SÅ kör bara och gör en EP tycker jag låter som en alldeles.... bra idé! 👍  

Bra idé! 

Gud Natt! 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Kör fidden! Ingen vet hur den kommer att tas emot! 😉

Postat
2 timmar sedan sa drloop:

Kör fidden! Ingen vet hur den kommer att tas emot! 😉

Ingen ingen.vet vet jag. Jag kan kan-kan. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.