Neosus Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 Nu har man lämnat bandet för gott! Vad är det för mening att hålla på om man inte vill hålla på? Då ska man inte hålla på och hålla på! Speciellt i dessa tider! 1
slejnard Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 44 minuter sedan sa Neosus: Nu har man lämnat bandet för gott! Vad är det för mening att hålla på om man inte vill hålla på? Då ska man inte hålla på och hålla på! Speciellt i dessa tider! Nä exakt! Det måste ju kännas roligt och givande. Bra beslut 👍 om det känns rätt vs
slejnard Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 Kul med internetsamarbete. Det här är nog tre år sen som nån här frågade om komp på en låt. Tror hon kallade sig little mess. Vart ju ändå riktigt bra!
Fidden Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 Första lediga fredagen i min deltidsperiod. Påbörjade en låt som jag tänkte försöka lägga vettig sång på imorgon och fixa till lite shit. Blev det kanske FÖR poppigt?
slejnard Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 Låter bra det där fidden! 👍 Ytterst sällan det kan bli FÖR poppigt. Skön lyssning! 1
Dark Of Light Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 1 timme sedan sa Fidden: Första lediga fredagen i min deltidsperiod. Påbörjade en låt som jag tänkte försöka lägga vettig sång på imorgon och fixa till lite shit. Blev det kanske FÖR poppigt? Nähedåh bra skit detta juh!!! Jobba på. Btw, hur gick det egentligen med vattenarbetena hos dig? 1
Fidden Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 De hittade läckan till slut och allt är som vanligt på vattenfronten. Första resan gick helt ok, sen fick jag nästan inga mer poäng förutom glasvegas som man inte ens behövde höra låten för att fatta om man lyssnar på sånt. Bäst var first aid kit. Hoppas de kör nästa vecka också.
Dark Of Light Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 Pasta & antipasto. Tar de ut varandra? Om man äter pasta och sedan antipasto är man fortfarande hungrig då?
drloop (oregistrerad) Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 (redigerat) 3 timmar sedan sa Fidden: Första lediga fredagen i min deltidsperiod. Påbörjade en låt som jag tänkte försöka lägga vettig sång på imorgon och fixa till lite shit. Blev det kanske FÖR poppigt? Nej, inte för poppig. Logics pitchcorr på sången? Redigerat 5 februari 2021 av drloop
Fidden Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 10 minuter sedan sa drloop: Nej, inte för poppig. Logics pitchcorr på sången? Lägger melodyne på slutliga sången sen tänker jag, känns onödigt att korrigera schlasken. Fast du kanske menar att den låter korrigerad. Jag håller med. Det låter som det är nån artifakt där ibland. Måste vara nåt tjall på stämbanden.
drloop (oregistrerad) Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 5 minuter sedan sa Fidden: Lägger melodyne på slutliga sången sen tänker jag, känns onödigt att korrigera schlasken. Fast du kanske menar att den låter korrigerad. Jag håller med. Det låter som det är nån artifakt där ibland. Måste vara nåt tjall på stämbanden. Logics pitchcorr brukar låta så....
Fidden Postat 5 februari 2021 Postat 5 februari 2021 Hmm, kanske också skulle sätta ihop några låtar till en EP... Bara för att kunna döpa den till "Värdelösa livsråd". Trycka en pamflett med värdelösa livsråd som man får på köpet.
Neosus Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Det tycker jag låter som en alldeles.... värdelöst bra idé! SÅ kör bara och gör en EP tycker jag låter som en alldeles.... bra idé! 👍 Bra idé! Gud Natt! 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Kör fidden! Ingen vet hur den kommer att tas emot! 😉
Fidden Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 2 timmar sedan sa drloop: Kör fidden! Ingen vet hur den kommer att tas emot! 😉 Ingen ingen.vet vet jag. Jag kan kan-kan.
Dark Of Light Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 11 timmar sedan sa Fidden: DITT JÄVLA LIGGSÅR! Jag har legat en hel del, men det där har jag aldrig fått. Morn&kpd.
Fidden Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 Hmm. Kaffet bet inte idag. Funderar på att lägga mig igen. 🥱
slejnard Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 2 timmar sedan sa CHAE: @slejnardKrattis till EP-släppet btw Jo fast det ä först den 16 april så då kan ni lyssna 👂
slejnard Postat 6 februari 2021 Postat 6 februari 2021 26 minuter sedan sa Fidden: Hmm. Kaffet bet inte idag. Funderar på att lägga mig igen. 🥱 Här blir det våfflor! Och KPD
Recommended Posts