Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
54 minuter sedan sa slejnard:

Nanobröd å köttfärs vankas till middag. Dom är så små att dom inte syns! 

De är ju ändå 1000 ggr större än picobröd. 

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Köttbullar med lingongräddsås! 

Redigerat av drloop
Postat

Beställde en falafelbowl från farsans streetfood, en ny restaurang i stan med den godaste falafeln jag ätit. Blir tamigfan tårögd. 

Postat (redigerat)

Funderar på att köpa aktier i företaget som städar upp röran efter dessa "små experiment"

De borde ju komma upp med lite mer passande namn på dessa.... redskap. Earth Digger. The Plow, The American Mess, Instant Holemaker...

Redigerat av Dark Of Light
Postat
21 minuter sedan sa Fidden:

Beställde en falafelbowl från farsans streetfood, en ny restaurang i stan med den godaste falafeln jag ätit. Blir tamigfan tårögd. 

Ser bra ut. Ja restaurangen alltså.

Postat

Lägg 16 april på minnet! Då släpper jag EP! Valde sent datum med flit men allt är klart å förberett såatteh. Men redan nu på lördag är det smygpremiär på en av låtarna då den ska vara med i parallello mello. Ni som har FB kanske kan hjälpa mig med en röst eller så 😊

• Gilla 2
Postat

Chrome i telefonen började gruppera flikar och presentera dem i ett rutmönster här om dagen. Försökte förstå vad som var bra med det, men kom inte på något. Bara sjukt irriterande. 

Lyckades äntligen inaktivera det. 

Postat
5 minuter sedan sa slejnard:

DET lät märkligt. Jag kör Safari! Har du iPhone fidden? Vad är fördelen med Chrome i telefonen? Blir det KPD imorn? Frågor frågor? 

Android. Kör chrome på datan också, smidigast att ha allt samlat tycker jag. 

• Gilla 1
Postat
11 timmar sedan sa Fidden:

Chrome i telefonen började gruppera flikar och presentera dem i ett rutmönster här om dagen. Försökte förstå vad som var bra med det, men kom inte på något. Bara sjukt irriterande. 

Lyckades äntligen inaktivera det. 

Hur gjorde du? Märkte också det där men orkade inte utforska hur jag får bort det.

Postat
1 minut sedan sa Micke H:

Hur gjorde du? Märkte också det där men orkade inte utforska hur jag får bort det.

Surfade in på chrome://flags/ och deaktiverade tab groups och tab grid layout. Sen fick jag starta om chrome 2ggr för att det skulle fonka. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.