Fidden Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Ännu en nyårsafton utan minsta lilla plan. JO jag ska dricka kaffe och steka en laxfilé.
Fidden Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Nu har jag druckit kaffe och stekt en laxfilé. Fri hopp och lek resten av året.
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Vi har skottat. Slungan gick bra! Även skottat fram eldstaden. Till middag gör vi plankstek 😋 nu KPD å mjukpepparkaka
Fidden Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Nu har jag druckit en laxfilé och stekt kaffe. Hoppas på ett lekfritt år utan rester.
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 😃 haha ja det får vi hoppas. Nu ska jag tippa en Harry boy!
Fidden Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 27 minuter sedan sa slejnard: 😃 haha ja det får vi hoppas. Nu ska jag tippa en Harry boy! Här är slej: 1
Dark Of Light Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Vi har skottat. Slungan gick bra! Även skottat fram eldstaden. Till middag gör vi plankstek 😋 nu KPD å mjukpepparkaka Hupp, hupp, hupp! Nu ska vi reda ut det här! Har det skottats eller slungats? "Även skottat fram eldstaden", har inte ni tak över huset!? Bor ni måhända i en traditions enlig kåta? Ett ytterst luddigt samt otydligt inlägg från Er sida Hr Slej! Glad fisk!
Dark Of Light Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 9 minuter sedan sa Fidden: KOM IGEN NU FRIDA, KÖR FÖR FA-AN! Har du också en tjänstevillig granne?
Fidden Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Den där killen som gör intervjuer med skidåkarna... Jag vill bara skjuta honom. Eller mig själv. Bara jag slipper höra hans usla frågor och negativa ton.
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 56 minuter sedan sa Dark Of Light: Hupp, hupp, hupp! Nu ska vi reda ut det här! Har det skottats eller slungats? "Även skottat fram eldstaden", har inte ni tak över huset!? Bor ni måhända i en traditions enlig kåta? Ett ytterst luddigt samt otydligt inlägg från Er sida Hr Slej! Glad fisk! Alltså så här. Vi har en vedkamin i köket som vi eldar i för att få värme inomhus. Skottade fram ner till eldstaden som vi har ute där man kan sitta och tex grilla en körv. Körde snöslungan på gårdsplanen för första gången problemfritt! Tydligare? 😄
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 21 minuter sedan sa Fidden: Den där killen som gör intervjuer med skidåkarna... Jag vill bara skjuta honom. Eller mig själv. Bara jag slipper höra hans usla frågor och negativa ton. Missade detta men håller med! Ibland är dom riktigt dryga!
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Planksteken satt som en SMÄKK! Vart kombinerad sen lunch eller tidig middag. Senare ska vi äta varma hjortron och glass. Blir å gott!
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Varför envisas dom med att kaila Tim för Tom? 🧐
Dark Of Light Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 (redigerat) 49 minuter sedan sa slejnard: Alltså så här. Vi har en vedkamin i köket som vi eldar i för att få värme inomhus. Skottade fram ner till eldstaden som vi har ute där man kan sitta och tex grilla en körv. Körde snöslungan på gårdsplanen för första gången problemfritt! Tydligare? 😄 En eldstad för en körv. Om du vill grilla mer än en då? T ex två körvar? Har du separata eldstäder till de eller bygger du upp dem efterhand? Det är så oklart allting... Redigerat 31 december 2021 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 39 minuter sedan sa slejnard: Planksteken satt som en SMÄKK! Vart kombinerad sen lunch eller tidig middag. Senare ska vi äta varma hjortron och glass. Blir å gott! Är glassen varm? #flersomundrar
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Äh. Medioker
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 13 minuter sedan sa Dark Of Light: En eldstad för en körv. Om du vill grilla mer än en då? T ex två körvar? Har du separata eldstäder till de eller bygger du upp dem efterhand? Det är så oklart allting... Grillar bara en i taget. 😚
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 29 minuter sedan sa Fidden: I och o bor grannar. Kan va hejna autocorrect
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Passar på och säger gott nytt år till er. Känns som att jag känner er. Hoppas ni alla får må bra 😊
slejnard Postat 31 december 2021 Postat 31 december 2021 Öringar hoppas jag kunna fånga ett antal till sommaren 🥳
Recommended Posts