slejnard Postat 29 januari 2021 Postat 29 januari 2021 10 minuter sedan sa Neosus: Klickar ni? 😄 Ja jag försöker frenetiskt 😄
slejnard Postat 29 januari 2021 Postat 29 januari 2021 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Vem är du och vart har du gjort av dol? 😡
Fidden Postat 29 januari 2021 Postat 29 januari 2021 (redigerat) Det blev ingen vertikal resa för starship sn9 idag. Byråkratin stod ivägen. Däremot pågår en horisontell resa från hangaren för sn10 som ska ställas upp bredvid sn9 inför sin testflygning. Spacex sover aldrig. Förresten, sn9 trillade ju lite vid ett tillfälle och lutade mot hangarväggen. Den fick då smeknamnet Eileen Dover. (i leaned over) Redigerat 29 januari 2021 av Fidden
Dark Of Light Postat 29 januari 2021 Postat 29 januari 2021 (redigerat) 24 minuter sedan sa Fidden: Det blev ingen vertikal resa för starship sn9 idag. Byråkratin stod ivägen. Däremot pågår en horisontell resa från hangaren för sn10 som ska ställas upp bredvid sn9 inför sin testflygning. Spacex sover aldrig. Förresten, sn9 trillade ju lite vid ett tillfälle och lutade mot hangarväggen. Den fick då smeknamnet Eileen Dover. (i leaned over) Enfaldigt att ställa en byrå där. Spännande att följa sn10s inställda resa senare då. Apropå Eileen Dover, jag bestämde att mitt porrnamn skulle vara Ben Dover eller möjligtvis Phil Latio, för ett tag sedan. Ah, those were the day´s.... 1 timme sedan sa slejnard: Vem är du och vart har du gjort av dol? 😡 👈 Det där är ju den genom tiderna bästa smilfinken ever! 👆 Redigerat 29 januari 2021 av Dark Of Light
slejnard Postat 29 januari 2021 Postat 29 januari 2021 Ja den är grym men försvunnen för mig. Kollar talang och får se på spåret sen på the internet. Hoppas ni har det gött! Skulle visst bli kallt neröver också. Har ni varma kläder?
Fidden Postat 29 januari 2021 Postat 29 januari 2021 27 minuter sedan sa Neosus: Är det nu helvetet fryser till is? Nej, det kom till byn.
Dark Of Light Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 (redigerat) Jag ser... Jag ser att Elof borta i granngården har börjat elda i spisen... Jag trorr inte han harr ved så det rräckerr över vinterrn. Jag ser ett fågelstreck dra åt söder... jo. Jag såg igår hur tranorna flyttade från sjön. Hösten har inte varit sig lik. 11 timmar sedan sa Fidden: Jag förstår inte varför Hannes dröjer. Minns du mor när vi flyttade hit? Det var på hösten för 50 år sen... Träden stod i brandröda färger och luften var fylld av skog och jorden har under alla år fött oss. Men nu är det en förändringens tid. .Hösten har inte varit sig lik. 11 timmar sedan sa Fidden: Jag förstår inte varför Hannes dröjer. Det kommer någon springande över berget... Han genar bortom Elof i granngården... Det är Hannes, mor! Redigerat 30 januari 2021 av Dark Of Light 1
slejnard Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 YES! Sen ska vi till Piteå på Pinchos. Gott va
Dark Of Light Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 3 timmar sedan sa slejnard: YES! Sen ska vi till Piteå på Pinchos. Gott va Det hela hänger ihop!
drloop (oregistrerad) Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 3 timmar sedan sa slejnard: YES! Sen ska vi till Piteå på Pinchos. Gott va Aha
drloop (oregistrerad) Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 Kollar hockey. Leksand ser bra ut!
Dark Of Light Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 ... och nu över till något helt annat... 3
slejnard Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 3 timmar sedan sa drloop: Aha Japp hemma nu och mätt å belåten
slejnard Postat 30 januari 2021 Postat 30 januari 2021 12 minuter sedan sa Neosus: Dont Stop The Music! I fyran! Ser the Dig på Netflix . Dom gräver som tusiken 😃
Recommended Posts