Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa Fidden:

Mitt ifrågasättande beror för övrigt på att mitt ex tolkade några vaga utlåtanden som en diagnos och förändrade sitt liv utefter detta. Helt i onödan skulle det visa sig. 

Som patient i rätt många år under psykologins varma ramar kan jag här poängtera att ingen psykolog ville visa mig min journal utan att de själva var närvarande - många gånger pågår regelrätta spekulationer, allt för att komma svaret närmare, och det handlar inte om regelrätta fakta. Journalen är något skrivet av människor - för människor -  för att försöka förstå, det är inget facit om någonting över huvud taget.

Postat

Jag hade blivit mer när-synth och min astigmatism hade blivit värre.

Så blev nya glajjor. 2för1 kampanj så passade på och fixa solglasögon också. 

Postat
32 minuter sedan sa Naymari:

Trevligt! Nu ser du bra 👍 Zebra. Ska baske mig fara å kolla nån dag å! 

Postat
4 timmar sedan sa Fidden:

"Jag såg ett U. Måste vara Umeå."

Logiskt. Kunde ju varit Uppsala med. 🤭

Postat
53 minuter sedan sa Naymari:

Du får börja ögonträna lite då, kanske? 

Postat
2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Uganda?

Möjligt. Mera troligt än Uranus i alla fall. 

Postat

Tänkte lyssna på din låt när jag mår bättre Slej. Men just nu så har jag problem med överkänslig hörsel. 

Postat
3 minuter sedan sa slejnard:

Tjena dol! Välkommen tillbaka. Du har varit borta lääääääääääääääänge?! 😁

Jaaa där är han! 😜

Postat

Jo men det är ju rätt att de ställer in JVM om så många blir sjuka. Är ju inte helt sportsligt att fortsätta det när så många lag faller ifrån. 

Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Den var bra Tarantino filmen! Once upon a Time in Hollywood. Hur missat man har den? 

Helt, har jag den missat. 

Postat
Just nu sa -k9-:

Jo men det är ju rätt att de ställer in JVM om så många blir sjuka. Är ju inte helt sportsligt att fortsätta det när så många lag faller ifrån. 

Ja visst är det så. Dom borde lägga ner OS också. Tycker inte det har i kina att göra. Dom är luriga…

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.