Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Just nu sa Fidden:

Är Håkan Södergren kortare än jag minns eller är Niklas Jihde typ 2,5 meter lång?

Vad på dem är det du jämför? 

Tihi! 

Annons
Postat

Oj! Vilken temposkillnad i öppningen mellan denna och matchen innan. N märker man att de spelar i en liten rink med. 

Postat

Värkar som att publiken litar mera då det ryska laget i år. Få som skriker om en "RASSIA" på läktaren just nu. 

Postat

Oj oj oj" Vi svensk puck förbi ryskmålvakt men en Rysk back får bort pucken från målgården. 

Postat
Just nu sa -k9-:

Oj oj oj" Svensk pick förbi ryskmålvakt men en Rysk bak får bort picken från mellangården. 

:Blink:

Postat

Vilka fula tröjor Ryssarna har. Tycker färgerna skär sig en smula. 

Postat

Men de ser ju inte ut att vara ifrån Grönland som våra fotbollsdamer gjorde i somras. 😏

Postat

Tror ni att studion ser mig? Satt på toa och då sa kommentatorn att man måste välja sina tillfällen när man ska hålla in pucken eller lätta på trycket... 😮

Postat

Sverige slår en puck över sargen, så Ryssland får ett powerplay. Ryssland har haft övertaget i andra period, tycker jag. 

Postat
1 minut sedan sa Fidden:

Gör det inte. Gå när du måste gå. Det blir bäst så.

Brukar sätta mig, när jag måste sätta mig. Men hur du "lättar dina synder" är upp till dig. 

Postat
2 minuter sedan sa Fidden:

Spelar han varje byte, unge herr Edvinsson?

Är han en Edvinhetsmaskin? En sån som aldrig stannar... 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.