Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bra att studion inte tror på Sverige i år. Då blir det i alla fall medalj. Om man baserar det på hur "rätt" de brukar ha.  🤔

Postat

Finland har trycket men Tysken står upp rätt så bra.

Tror det kommer lossna för Finland så att det drar iväg med flera mål för Finland i mitten på andra. 

Postat

Tyskarna visar inget bra Powerplay men får redan en chans till. Sekunder efter att det första PP gick ut så slår en Finne pucken ut ur rinken och drar på sig en utvisning. 

Postat

Bättre och snudd på hyfsat PP för Tyskland, men Finland håller nollan. Lite med hjälp av en domare som hamnar i vägen för ett Tyskt anfall. En minut kvar på 1:a period. 

Postat

Tyskland känns för stressade när de väl går till anfall. Få de ordning på det så kan det ju vända. Men jag tror att de håller 10 minuter in andra, för att sedan tappa matchen helt. 

Postat

2-1 Finland nu. Stämmer min gissning så bör det ju rinna iväg typ nu. 

Postat

Hade lite fel ändå. Finland har visserligen högt tryck på Tyskland nu, men det har inte blivit så många Finska mål ändå. 

Postat
6 minuter sedan sa Neosus:

Huvudsaken är att den som vinner, vinner, knepigt vore det annars.

Tänkte inte på det. 

Postat

VARNING!!! Känsliga läsare bör undvika detta inlägg. 

Pratade med en sköterska om att jag kanske har Sjögrens syndrom, då frågade hon om det svider i slidan när jag kissar. Svarade att jag inte testat och att det nog är få kvinnor som vill ställa upp och se om det svider när jag kissar dem där. 

Postat

Finland håller pressen, men jag hade nog förväntat mig lite mer av dem ändå. 

Postat

Kul att Finland visar på ett bra lagspel nu ändå. Blir kul att möta dem i finalen. 😋

Postat

Nu Vaknade Tyskland och spelar roligare. Har både skapat chanser och bjudit Finland på det samma. Lite så som JVM ska vara. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.