Dark Of Light Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Sedan är det ju förstås skillnad på en dörr öppning och en dörr öppning.
Dark Of Light Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 En dörr öppning kan ju i rätt omständigheter vara en begivenhet.
Dark Of Light Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Men en dörr öppning däremot kan ju vara en rent av trivial, om dock nödvändig detalj.
Dark Of Light Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Nej... nya syndare att ta hand om, en ny naturkatastrof att övervaka (med sina offer förstås). En rätt så lugn jul ändå när allt kommer omkring.
Dark Of Light Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Nåja, god natt och kom ihåg att dörren hit ner är alltid öppen....
-k9- Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 (redigerat) 4 timmar sedan sa Fidden: Nog om dörrar. Jag vill byta ämne till ensilage, för det har jag producerat i afton. Uppåt 45 balar. Gav rejält med vinst. Sen slösade jag bort hela förtjänsten på att gräva bort en onödig kulle i åkern. Nu är det istället en onödig grop där. Svårt att veta när man ska sluta gräva alla gånger. Själv har jag gått och hässjat hö en het sommar, men det var för länge sedan det. Redigerat 26 december 2021 av -k9-
-k9- Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 (redigerat) Och i hässjorna kunde man ju ha byggt in dörrar, om man så ville. Redigerat 26 december 2021 av -k9-
slejnard Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Desmund Tutu blev 90 år. RIP. Typiskt en sån där person som jag trott varit död sen länge?
-k9- Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 (redigerat) Två intressanta JVM matcher idag. Tre lag som har en del att leva upp till och ett lag som kanske kan skrälla. Sverige och Finland har man ju ganska så stora förhoppningar på, Ryssland "måste" prestera medans Tyskland ju haft en ganska så uppåtgående trend under flera år nu. Tror ju Finland spöar tysken, men att det kan bli några roliga spelminuter då och då, ändå , dårå. Om Finland inte rycker ordentligt och punkterar matchen tidigt. Sverige Ryssland tror jag på en jämn kamp, om bägge lagen är taggade men coola nog att spela sin hockey. Tippar på 5-3 åt något lag. Sista målet i tom kasse. Bara för att tippa på en högoddsare. Men det troliga är väl ändå 2-3 till Sverige. Men jag tippar att vi tar det med 5-3 ändå. Nu blir det akkfe och en bullköttsmacka med. Redigerat 26 december 2021 av -k9-
-k9- Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Här är förövrigt en dokumentär om hur Finnarna stängde skogsdörrar som inte finns, för ryssen kring WW2. Tänkte att den kan passa i "Finskah trådenh" med. Men den är lång, så spara den tills det passar att glutta på den.
-k9- Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 19:30 Finland- Tyskland 21:30 Ryssland - Sverige Bägge sänds på VIAPLAY.
slejnard Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Men åååh. Krya påse! Också kan du ge mig din inloggning!
-k9- Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 4 minuter sedan sa slejnard: Eller går den på sexan??? De brukar ju sända på TV med.
slejnard Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 Hemligt hav- spännande dokumentär på tv 4 om två unga tjejer som 1984 fördrevs i en eka på Ålands hav. Resten får ni se själva.
Neosus Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 6 minuter sedan sa slejnard: Hemligt hav- spännande dokumentär på tv 4 om två unga tjejer som 1984 fördrevs i en eka på Ålands hav. Resten får ni se själva. Jepp! Satt och tittade igår! Det är tydligt att det är tydligt! Att det är! Som det är! Det är det! Sannerligen!
Dark Of Light Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 The hunt. Netflix. Tolv främlingar som vaknar upp i en glänta. De känner inte varandra, har ingen aning om var, hur eller varför de hamnat där, eller att de ska delta i Jakten, och det är de som är de jagade. En av de tolv har dock andra planer än att bli dödad och bestämmer sig för att vända på situationen. Denna underfundiga amerikanska satir dryper av politiska anspelningar i replikerna i likhet med blod i var och varannan scen. Man får nog vara en aning insatt i USAs politiska karta för att till fullo njuta av insinuationer och in jokes. Trump gillade den inte alls. Bara det kan ju vara en anledning att se den. Annars duger den bra som söndags underhållning också. 2/5 trampminor.
slejnard Postat 26 december 2021 Postat 26 december 2021 40 minuter sedan sa Neosus: Jepp! Satt och tittade igår! Det är tydligt att det är tydligt! Att det är! Som det är! Det är det! Sannerligen! Sett klart nu. Verkligen bra!
Recommended Posts