Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa Fidden:

Antivaxx-brorsan har fått covid. Nästan så man småler lite.

Jag hade inte hyst ett sånt agg mot antivaxare om det inte vore för det faktum att en smittad kan gå omkring och i princip dräpa en jävla massa äldre och i övrigt utsatta under typ 10 dagars tid innan de fattar att de själva är sjuka.

En förbannad lömsking, den där Herr Covid.

Postat

Fast så är det väl med allt, antar jag... jag skulle kanske inte ogilla fort- eller fyllekörare precis som nu om de enda liven som riskerades var deras egna.

Postat

Slötittar på nåt drama miniserie på HBO Max med kändisar Nicole Kidman å Hugh Grant. Kan inte bestämma mig för om det är bra? Sambon tycker att det är spännande! Men som sagt slötittar och slötittar telefonen samtidigt.

Vi har förresten fått svindåligt telefonnät 4g av nån anledning. Internet funkar klockrent men inte samma leverantör. 

Postat

Pillar med nyårs-EDM-låten. Kan nog bli rätt gött när det blir klart. Tur man fick lite extratid.
Den ständiga frågan, ska man köra på första eller sista frasen i refrängen när man väljer titel? Vilken av fetmärkningarna hade ni föredragit?

Take us out of sync
Lets get lost in time
Take us back to 1999

Your body dancing
Close to mine
In a shift of paradigm

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa slejnard:

Out of sync låter coolare. Morn å KPD! Å tjälknölen har bakats och är nu i sin saltlag 

Det var en lång titel.

Har aldrig haft speciella regler för låttitlar. Det kommer av sig själv och ibland förekommer titeln aldrig i låten heller.

Jag säger 1999.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.