slejnard Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 Funderar på att köpa molnlagring extra. Dropbox tar 130kr/månad för två TB. Kanske värt?
Neosus Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 Jag har kanske en ny hit på gång appropå piano jox. Vi får se.... *smyger vidare*
Dark Of Light Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 1 timme sedan sa slejnard: PT! 1 timme sedan sa slejnard: Nu! 1 timme sedan sa slejnard: Då? 1 timme sedan sa slejnard: Eller? 1 timme sedan sa slejnard: Hmm missräkning 🤔 On 2021-01-06 at 19:08 sa slejnard: Du trodde du fick PT? 😅
Neosus Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 (redigerat) *Bortplockad länk här* 🙈 Redigerat 27 januari 2021 av Neosus
Dark Of Light Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 Verkar väl bra. Lite enformigt men det är ju ett utkast och man hör inte helheten då. Snygg tema. 👍
slejnard Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 42 minuter sedan sa Neosus: Ett litet utkast här på vad som komma skall... 🙈 Hur verkar det? https://www.dropbox.com/s/9yz1a8wbe2tnals/Neosus-Pianoutkast.mp3?dl=0 Riktigt jäkla skön...lite skönt mysko! Bra ljud å!
Neosus Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 Va kul! Ska joxa till den då så att den blir lite mer joxat på den då! 👍
slejnard Postat 27 januari 2021 Postat 27 januari 2021 Funderar på om jag ska ändra sångljudet och sätta mindre dist... mer traditionell. Men jag vet inte. Det är ändå coolt. Vad tycker ni?
Dark Of Light Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 Är inte det lite... obekvämt? Kpd? Tycker själv att disten inte är så kraftig. Den ger en viss dynamik som sagt. Lite variation mellan vers/ref. Men det är ju du som bestämmer. Ja d e d du gör! 1
Dark Of Light Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 Jag tog en sådandärahwaherreh kpd igen dåråh.
Naymari Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 15 hours ago, slejnard said: Funderar på att köpa molnlagring extra. Dropbox tar 130kr/månad för två TB. Kanske värt? 15 hours ago, slejnard said: Fast ändå dyyyyyyyyrt 🤔 Betalar för 3TB på dropbox. Tycker det är värt
slejnard Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 1 timme sedan sa Naymari: Betalar för 3TB på dropbox. Tycker det är värt Jo jag tror banne mig jag slår till nån dag
slejnard Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 1 timme sedan sa CHAE: Sena, sena krapparna! Tja CHAE 🥳
Fidden Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 38 minuter sedan sa slejnard: Jo jag tror banne mig jag slår till nån idag Våldsam kille det där...
slejnard Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 Just nu sa Dark Of Light: Hårdkokta? Nej usch nej. Löskokta skareva. Äggulan ska precis ha stelnat på kanten och krämigt i mitten. recept: ta två ägg i en kastrull och täck dom med vatten. Sätt plattan på högsta med lock på. När det kokar ta bort locket och koka i 3,20 minuter. Inte bara sjuda. Sätt kallvatten och låt svalna några minuter i kastrullen. Skala och ät hela utan varken salt eller kaviar. Gott! Antecknar ni?? 😂
slejnard Postat 28 januari 2021 Postat 28 januari 2021 Fräckis En dag klagade Filip till sin kompis Göran : - Min armbåge gör väldigt ont, jag tror att jag måste beställa tid hos läkaren. Göran svarade: - Gör inte det, apoteket har nämligen fått in en ny datamaskin som ställer diagnos snabbare och billigare än en läkare. Ge den bara ett urinprov så kommer maskinen att ge dig besked om vad problemet är och tala om vad du ska göra för att bli av med det. Det kostar bara 100 kr. Filip tänkte att han inte hade något att förlora så han fyllde en glasburk med urin och gick iväg till apoteket. Maskinen började brumma och små lampor blinkade. Efter en liten paus kom en papperslapp fram där det stod: - Du har tennisarmbåge. Doppa armbågen i varmt vatten. Undvik tunga lyft och att röra armbågen för mycket. Du blir bättre efter någon månad. Senare samma dag tänkte Filip på hur otrolig den nya tekniken var, och hur den skulle komma att revolutionera läkarvetenskapen för alltid. Då började han fundera på om det gick att lura maskinen, och bestämde sig för att prova. I en burk blandade han kranvatten, urin från hunden, dottern och frugan och slutligen lite av sin egen sperma. Nästa dag gick Filip till apoteket, hällde blandningen i maskinen och och betalade en hundring. Maskinen brummade och blinkade och ut kom en lapp med följande text: Vattnet i kranen är för hårt, skaffa ett avhärdningsfilter. Din hund har mask. Ge den en kur mot mask och vitaminer. Din dotter missbrukar kokain. Skicka henne på rehabilitering. Din fru är gravid. Det är inte ditt barn, skaffa en advokat. Och om du inte slutar onanera så blir din tennisarmbåge aldrig bättre.
Recommended Posts