slejnard Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 Å snart kommer tomten 🎅 kanske med ett fiskespö till mig 🤗 i förskott
Fidden Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 6 minuter sedan sa slejnard: Vem var när hur? Mannen med den vita gitarren. Kände en tjej i Västerås vars största merit var att ha legat med honom... 😄
Fidden Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 11 minuter sedan sa slejnard: Å snart kommer tomten 🎅 kanske med ett fiskespö till mig 🤗 i förskott Ganska udda ändå att du ser fram emot dagen du får spö. Sadist much?
Fidden Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 Mattssons egen tolkning var grym den också. Säsongens bästa avsnitt. Kanske beror på ett sexpack julöl, men ändå.
Fidden Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 Öl upp i näsan, jo man tackar! Påminner lite om den brödiga doften när man häller öl på bastuaggregatet.
slejnard Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 1 timme sedan sa Fidden: Ganska udda ändå att du ser fram emot dagen du får spö. Sadist much? 😜no not at all 😂
slejnard Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 Fast ser fram emot dagen…oklar när leverans sker dock 😎
Dark Of Light Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 Högklassig kvalitetshumor här som vanligt. När hamnar vi i TV? Kanske fem säsonger på någon stor kanal, som TV4. Stor succé! Vi turnerar runt med "Den Längstah Föreställningen". Ger ut en skiva. Turnerar. Ger ut var sin soloskiva. Innan vi går isär pga "kreativa meningsskiljaktigheter". Några år senare kommer Netflix med ett dollarindränkt kontrakt till oss. Vi säger tveksamt ja, mest pga Slej som lagt alla sina pengar på pimpelspön och är helt pank. Neo likaså, som sålt sina TV intäkter för att köpa sig en Lambo. En helt värdelös vinterbil. Filmen blir av. Ingen succé direkt, men vi blir vänner igen. Fidden blir framgångsrik skivproducent på Scan. DoL öppnar sitt enorma nöjesfält med bl a åkattraktionen "The Demonride". En slags mashup mellan berg och dalbana och kärlekstunneln. Slej säljer av sina pimpelspön och åker runt skolor med sitt "Farorna med Vinterfiske" one man show. Neo köpte en Lambo till för Netflix pengarna. "Jag ska ha den som sommarbil". 2
Neosus Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 Här är det minusgrader så att det räcker och blir över... 🥶
Fidden Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 Har ni inga hus att värma er i där uppe? Lever ni i tält?
Neosus Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 Ute alltså! Det är där det händer! Ja alltså graderna. Är där ute. Frågor på det?
Fidden Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 Kan ni inte kompensera med några extra grader inne? Såg att slej inte ens har 18 grader inomhus, fast han kanske fortfarande febersvettas iofs.
slejnard Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 1 timme sedan sa Fidden: Kan ni inte kompensera med några extra grader inne? Såg att slej inte ens har 18 grader inomhus, fast han kanske fortfarande febersvettas iofs. Uppe i 18,9 inne nu. Tar tid med vedpanna men blir go värme. Den värmer alltså upp både murstocken och vattenledningar till elementen. Vi eldar inte på nätterna så då hinner det bli rätt svalt! När det är -30 så kör vi lite extra med el-patron. Vi har även en luftvärmepump men den täcker mest vardagsrummet å hallen. -18,2 ute! inten feber. Bra va 😃
slejnard Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 Nu har jag skickat in låt till Parallello Mello. Gör det NI också.. https://lingonberryrecords.com/musikt%C3%A4vling/t%C3%A4vlingsregler.html Eller om ni inte gör det så kan ni rösta på mig när det blir dags 😄
Dark Of Light Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 4 timmar sedan sa Fidden: Har ni inga hus att värma er i där uppe? Lever ni i tält? De lever där uppe med sin kåta fru och barn. 4 timmar sedan sa Fidden: Mona... 😒 Seilitz? Sahlin? Lisa? 2 timmar sedan sa slejnard: Uppe i 18,9 inne nu. Tar tid med vedpanna men blir go värme. Den värmer alltså upp både murstocken och vattenledningar till elementen. Vi eldar inte på nätterna så då hinner det bli rätt svalt! När det är -30 så kör vi lite extra med el-patron. Vi har även en luftvärmepump men den täcker mest vardagsrummet å hallen. -18,2 ute! inten feber. Bra va 😃 Allt under 22° inomhus är vansinne! Nere i "källaren" är det förstås varmare... 1 timme sedan sa slejnard: Nu har jag skickat in låt till Parallello Mello. Gör det NI också.. https://lingonberryrecords.com/musikt%C3%A4vling/t%C3%A4vlingsregler.html Eller om ni inte gör det så kan ni rösta på mig när det blir dags 😄 Kan man skicka låtar av vikt som pararellogram? Hur många gram väger en låt? Är heavy metal låtar tyngre än lättare musik?
slejnard Postat 5 december 2021 Postat 5 december 2021 Ser nån film jag inte ens vet vad den heter men scherlock Holm är med och spindelmannens flickvän!
Recommended Posts