slejnard Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 1 timme sedan sa Neosus: Gå till läkaren är mitt tips slej! Japp har varit där! Ingen feber just nu men ska få en massa medicin. De misstänker lunginflammation.
Neosus Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Lungernframiskon är inte trevligt! Har jag hört!
Dark Of Light Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Läste en informations folder från Socialstyrelsen (ni vet de som ville att man skulle äta 6-8 brödskivor om dagen). Sakligt framställd information ända(!) tills man kommer till meningen; "En läkare undersöker då prostatakörteln med ett finger i ändtarmen". Man får ju inre bilder va.... Ta vara på dig nu Slej!!!! Personligen tror jag att du helt enkelt nuppat för lite.
slejnard Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Det reder sig nog. Har dragit igång en antibiotika kur nu. 2/dag i tre dar och sen 1/dag 4 dar. Plus mollipect som slemlösande och coccliananana till kvällen
Neosus Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Näe gott folk... nu blir det kaffe på det här! Banne mej!
Dark Of Light Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Det reder sig nog. Har dragit igång en antibiotika kur nu. 2/dag i tre dar och sen 1/dag 4 dar. Plus mollipect som slemlösande och coccliananana till kvällen Du nämnde väl för läkaren att du känner en demon vars undersåte ställt till det lite och... 1
slejnard Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Nä glömde ju det 😃 Allmäntillståndet är nu mycket bättre! Ser en dokumentär på HBO Max om två flickor som mördade en annan flicka. Slenderman ( också en slags demon? @Dark Of Light) sa visst åt dom att göra det.
Dark Of Light Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Slenderman, känner honom väl. En fantastiskt fin djävel. 1
slejnard Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Jaha ni ser på spåret… ska efterse så inga spoilers. Inte för att jag brukar kunna men.
Neosus Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 53 minuter sedan sa slejnard: Jaha ni ser på spåret… ska efterse så inga spoilers. Inte för att jag brukar kunna men. Den första "vart är vi på väg" bör du kunna iallafall...
slejnard Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 1 timme sedan sa Neosus: Den första "vart är vi på väg" bör du kunna iallafall... Jåh kul att paltschtaan fick va med! Kunde du equalizer? 😃
Neosus Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 15 minuter sedan sa slejnard: Jåh kul att paltschtaan fick va med! Kunde du equalizer? 😃 Nä faktiskt inte.. 😂
Fidden Postat 4 december 2021 Postat 4 december 2021 Eq, fick man rätt för det tro? Equalizer är det väl ingen som säger?
Recommended Posts