Pico Postat 2 december 2021 Postat 2 december 2021 (redigerat) 21 minuter sedan sa Fidden: Lur som lur På tal om... vill minnas jag läst eller hört något om att den vanligaste lögnen i Sverige är att man svarar att man var vaken när någon ringer och väcker en och frågar om de gjort så. Oklart hur den utredningen gjordes och om urvalet verkligen hade statistisk betydelse. Oklart även hur många som ljög i den undersökningen och om det i sig då kanske är den vanligaste lögnen... Edit: OK, nu har jag skrivit om den första fucking meningen 3 gånger - ni fattar! Eller, fattar ni inte - ring och väck någon random och be dem om hjälp! 😁 Edit2: Den andra meningen har jag bara skrivit om 1 gång. Edit3: Edit2 har jag också bara skrivit om 1 gång. Redigerat 2 december 2021 av Pico 2
Pico Postat 2 december 2021 Postat 2 december 2021 (redigerat) Det jävliga är att jag under Edit2 först faktiskt glömde redigera den andra meningen och skrev edit-noten först. Direkt därefter såg jag stavfel i andra meningen som jag också redigerade men jag är rädd att jag triggar en ny Big Bang eller liknande om jag uppdaterar samma post med notiser om justeringarna. Det började spårade ut fullständigt... För fan - äre så här det blir när man dyker upp på annat än fredagar? 🤨 Redigerat 2 december 2021 av Pico
slejnard Postat 2 december 2021 Postat 2 december 2021 Exakt! Det får inte gå fööööör lätt heller för då kan det bli svårt
Dark Of Light Postat 2 december 2021 Postat 2 december 2021 1 timme sedan sa Pico: På tal om... vill minnas jag läst eller hört något om att den vanligaste lögnen i Sverige är att man svarar att man var vaken när någon ringer och väcker en och frågar om de gjort så. Oklart hur den utredningen gjordes och om urvalet verkligen hade statistisk betydelse. Oklart även hur många som ljög i den undersökningen och om det i sig då kanske är den vanligaste lögnen... Edit: OK, nu har jag skrivit om den första fucking meningen 3 gånger - ni fattar! Eller, fattar ni inte - ring och väck någon random och be dem om hjälp! 😁 Edit2: Den andra meningen har jag bara skrivit om 1 gång. Edit3: Edit2 har jag också bara skrivit om 1 gång. När någon ringer fel till mig (ja, alltså ringer mig av misstag men egentligen skulle alltså då vederbörande ringt någon annan, mer korrekt person), brukar jag säga "det gör inget, jag skulle ändå svara". Förvirringen blir total. 1 timme sedan sa Pico: Det jävliga är att jag under Edit2 först faktiskt glömde redigera den andra meningen och skrev edit-noten först. Direkt därefter såg jag stavfel i andra meningen som jag också redigerade men jag är rädd att jag triggar en ny Big Bang eller liknande om jag uppdaterar samma post med notiser om justeringarna. Det började spårade ut fullständigt... För fan - äre så här det blir när man dyker upp på annat än fredagar? 🤨 Ja, ja men vem är Edit!?
Neosus Postat 2 december 2021 Postat 2 december 2021 Nej det menar han inte! Kul att skriva på mitten!
Dark Of Light Postat 2 december 2021 Postat 2 december 2021 Jahanähäh!? Där är ju spermaharen igen! Han kom för tidigt! #dolhaikucollection
slejnard Postat 2 december 2021 Postat 2 december 2021 Toppade med 40,1. Nu nere på 39,1 efter Alvedon. Imorn dr doom kl 13. Sett fjärde avsnittet av Knutby. Riktigt bra och välgjord 👍 Nu lite julkalender. Bra den å! 👍 KPD imorn? 👍
slejnard Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Jåh! Har just nu 38,8 vilket är bra. Vaknade för två timmar sen och var inte så tuff då tempen visade 41,0! Tur jag fick ner febern annars kanske det hade blivit ambulans. Tagit mig två husman med kaviar å ost 😋
Dark Of Light Postat 3 december 2021 Postat 3 december 2021 Rätt hög temp där mannen!!! 😲 En julkalender med Knutby tema vore något...
Recommended Posts