Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Har även ställt mig på väntelista för att ta bort nå skit/ födelsemärke som växer på kroppen. 

Har du provat att duscha? Gäller det huvet så ska den vara där.

• Haha 1
Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

😃

Fått nå jävla men i högra sidan av allt hostande precis där Jesus fick spjutet inborrat i kroppen. Vad finns för organ där? Gör ont där när jag hostar men det retar hela tiden så kan inte sluta. 

Hostar man tillräckligt hårt och länge så kan bristningar uppstå i brosk/bindväv eller rentav sprickor i revbenen.

#fragadrdol

• Tack! 1
Postat
3 hours ago, Dark Of Light said:

Hostar man tillräckligt hårt och länge så kan bristningar uppstå i brosk/bindväv eller rentav sprickor i revbenen.

#fragadrdol

Japp. Jag hostade mig till spricka i revbenen för något år sedan. 

Då fick man cocillana på recept. Sov man gott på 👍🏻

Postat
10 timmar sedan sa Fidden:

Har du utbildat dig på nuppsala universitet DoL?

Nuppsolut! 6 årig nuppteknisk med medföljande påsättningskurser. Mycket sena kvällar kommer jag ihåg...

9 timmar sedan sa slejnard:

Å nu vart sambon tvärt sjuk. Det hänger ihop! 

Äntligen....

Postat

Kollade upp Mrs Slejs tvära sjukdom. Visade sig vara en av mina underdjävlar som misstagit sig på person. En kvinna som bedrivit otukt med en PostNord anställd skulle bestraffas. Men som sagt, fel Mrs Slej.

Underdjäveln fick sig en skrapa av Slejen sleven. Allt ska man behöva göra själv. Fast han tillhör Krankhet/Ohälsa avdelningen så jag fick allt använda mig av mina gamla kontakter sedan Nuppsala åren.

Hon kommer att bli bra snart ska du se. Mycket kaffe och fotmassage hjälper.

• Haha 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.