Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Men köpa en el-bil är banne mej inte billigt. Och ska man ha en billig el-bil så är väl räckvidden 10mil... Då måste det finnas laddstolpar längst efter vägen och då får man stå och ladda i 5 timmar och innan man är framme så hinner det bli sekelskifte....

Jag vill komma fram nu! blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Annons
Postat

Ja en elbil som har räckvidd i kyla får man nog betala en del för kan jag tänka mig.

Inte för att jag vet nåt, men ändå. Har inte ens körkort.

Postat
13 timmar sedan sa Neosus:

Men köpa en el-bil är banne mej inte billigt. Och ska man ha en billig el-bil så är väl räckvidden 10mil... Då måste det finnas laddstolpar längst efter vägen och då får man stå och ladda i 5 timmar och innan man är framme så hinner det bli sekelskifte....

Jag vill komma fram nu! blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Ja det är int lätt här uppe! 

Postat

Verkar som att jag också har den där mutationen som orsakade brorsans cancer. Det tar jag gärna på mig, om det innebär att syskonen med barn inte har den.

Äldsta syrran med 4 knattar klarade sig.

2 syskon har inte fått svar än.

Mutationen är inte den värsta på något sätt. 90% chans att den inte orsakar något alls.

Postat

Cirkulera, alltså!?

Stowaway. Netflix. Sci-Fi thriller.

Tillsammans med forskarna Zoe och David beger sig kapten Barnett ut på en två år lång rymdresa som ska bli starten på ett liv på mars. Dock görs efter ett tag en upptäckt som gör att hela uppdraget och resan skakas om.

En fripassagerare hittas. Det visar sig att mannen är en tekniker som egentligen skulle varit kvar på jorden och som nu genom en olyckshändelse hamnat här. Första frågan som besättningen ställer sig är hur han kommit ombord och om han verkligen bara "råkat hamna där". En annan fråga är: hur ska syret räcka för fyra personer i en rymdstation som bara har syre för tre? 

Ja, det är upplägget. Inte så tokigt faktiskt. Snygga vyer och inte FÖR onaturliga strapatser bjuds det på. Det är klaustrofobiskt, man känner den obarmhärtiga rymden utanför. Man känner att detta kan sluta alldeles hur som helst. Sevärt, helt klart.

3/5 solstormar.

Postat
On 2021-11-17 at 23:10 sa Fidden:

Ja en elbil som har räckvidd i kyla får man nog betala en del för kan jag tänka mig.

Inte för att jag vet nåt, men ändå. Har inte ens körkort.

Du har helt rätt, anser jag som ej heller har något körkort eller vet något för den delen... :F

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.