Fidden Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Det där var väl skojigt? Passa på att vara glada nu, för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång. 1
Dark Of Light Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Det går bra i fåppållen numera... Kpd? Btw, jag håller med föregående talare... skrivare.
Neosus Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Multifunktionskrivare? Bläckstråleskrivare? Laserskrivare? Talskrivare?
Fidden Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Kan man basunera sin viktiga text med hjälp av en högskrivare? Finns det på hifiklubben?
Dark Of Light Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Finns det bläckstråletalare? Finns det lågtalare?
Fidden Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Finns det lågtalare? Jag är en.
Dark Of Light Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Hur faen kan man knivskära sina ungar för att sedan slänga ut dem från fönstret, femte våningen? Helvetet borde ha en speciell plats för sådana..... Vänta lite, det är ju det jag har. 1
Neosus Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Ja vad ska man säga? Ibland skjuts det för lite... 1
Dark Of Light Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Å snell.... Romina. Netflix. "En grupp tonåringar träffar på en flicka från samma skola när de campar i skogen, och ett chockerande övergrepp leder till en våg av fruktansvärt våld." En fullständigt obegriplig indie skräckfilm. Tillhör "en grupp ungdomar campar i vildmarken och dör en efter en" facket men ingen logik eller vidare förklaring ges över händelse förloppet. Visserligen våldtas en flicka och hon hämnas i sann I Spit Your Grave anda men inte lika utstuderat och bra. Hon verkar ha en allierad med en av ungdomarna också men hur fan gick det till då? Kass manus full av luckor, likaså regi, en filmdramaturgisk katastrof! Skådespelarna springer mest runt och skriker helt hysteriska. Har inte varit med om något sämre sedan jag var gift. Undvik. -3/5 krossade skallar.
slejnard Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 Perfekt recension. Då undviker jag den. Vart havregrynsgröt å lingonsült pd!
slejnard Postat 15 november 2021 Postat 15 november 2021 CHAE har gjort ett inlägg i storforat 😲. Undras hur det går för dom…
Recommended Posts