Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

OK, dagens I-landsproblem, men hur kommer det sig att det inte någonstans längre finns en emoji i stil med studioforums gamla :unsure:? Vanligt, hederligt smil eller gapflabb undantaget är det fan i mig det känslouttryck jag oftast "behöver" förmedla i trådar eller samtal på diverse siter och plattformar...

Hur blev det så här? :unsure:

Postat
On 2021-11-02 at 16:49 sa Neosus:

Jo Dune har kommit hit till Sverige men när den dyker upp på streaming kanalerna vet jag inte. 

HBO max.

Postat
3 minuter sedan sa Pico:

OK, dagens I-landsproblem, men hur kommer det sig att det inte någonstans längre finns en emoji i stil med studioforums gamla :unsure:? Vanligt, hederligt smil eller gapflabb undantaget är det fan i mig det känslouttryck jag oftast "behöver" förmedla i trådar eller samtal på diverse siter och plattformar...

Hur blev det så här? :unsure:

🐥

(Shrugging chicken)

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Morn å KPD! Idag blir det fiske. Ska testa med räka som bete 😋

Fryst då eller? En mjuk sladdrig bete i mungipan känns lite sådär.

Postat
14 timmar sedan sa slejnard:

Saknar å de gamla finkarna , som den gode skulle ha sagt. Saknar honom med. RIP

Men vi fick ju de här! 👨‍🌾👳‍♂️⛷️

Använder dem hela tiden!

46 minuter sedan sa slejnard:

Ligger lite högre än där jag bor. Här är inte is än på sjöarna men finns bara abborre å gädda. Ville ju få på en rödingsjävel! 

Coop nästa!

Postat
49 minuter sedan sa slejnard:

Nix! 

Den kedjan har inte vi här 😮

😁 kpd!

Postat

Undrar vilken sida beten ska sitta på? Blir det inte lite osymmetriskt att bara ha en? Hur blir andedräkten med en räka som bete i käften konstant? 

• Förbryllad 1
Postat

Skönt, trodde nästan att du skulle tolka det som att räkorna gick och betade på nån äng eller nåt nu. 🙃

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.