slejnard Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Rolig du dol 😃Får man spela gitarr in hell? Här är iaf en blues jazzig version av Robbie Williams let me entertain you 😊
drloop (oregistrerad) Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 On 2021-10-29 at 11:19 sa Dark Of Light: Riiiktigt bra! My name is Woodrow Butdonthaveapaddle. Yeah!
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 (redigerat) 6 timmar sedan sa slejnard: Rolig du dol 😃Får man spela gitarr in hell? Här är iaf en blues jazzig version av Robbie Williams let me entertain you 😊 Nej. Allt som är roligt är förbjudet här nere. Du kommer inte ens ha tid till att fundera på att ha roligt. Alla tjänster är dygnet runt, alla dagar, i all evighet. Det närmaste gitarr du kommer (strängt taget... he he) är harpa men då måste du hamna i himlen och det är ju inte aktuellt. På tal om underhållning. Ibland rekreerar vi mord och andra hemska händelser som ni dödliga gjort er skyldiga till, men det är mest till jul. De till akterna skyldiga får reprisera sina roller, offren spelas av er. Ni får således äran att dö en gång till. Belsebub själv utser vinnande bidrag. Förr förra året vann giftgas attackerna i Tokyos tunnelbana (efterfesten spårade ur... he he) och förra året vann Titanics undergång. En ganska blöt tillställning om jag får säga det själv... Redigerat 4 november 2021 av Dark Of Light
Neosus Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Här! Hos mig! Där! Får man spela! Harpa! Jåh! Vänligen, Gudh!
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Kosten här nere? Tjaaa. Vegetariskt blir det. INTE! Lungmos är det närmaste vi kommer. Stekta åderbråck med rå benmärg. Ja, mycket grillat förstås....
Fidden Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Kollade dune. Insåg efter en halvtimma att jag inte fattade nåt. Rörde ihop världar, folkslag och släkten. Gav upp. Började om idag. Hängde med. Grymt bra film.
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Jagas det nu igen..? Army Of Thieves. Netflix. Mm. Detta är en prequel till Army Of The Dead som i sin tur spelades in innan Army Of Thieves. Rörigt? Nåja, vi får följa den unge kassaskåpsexperten som tillsammans med en hacker, en bilförare och kvinna med hjärna ska knäcka kassaskåp tillverkade av den legendariske Wagner. Detta i en värld där the zombie holocaust har börjat. En ganska barnslig film med de typiska dragen av heist filmer med alla ingredienser som hör till. Speciellt ynglingens kassaskåps öppnings sekvenser känns som någon slags julmatiné. Mycket CGI, lite hjärna. En enkel story som leder till just Army Of The Dead, som jag inte sett än. Just AOTD är en film som roterat i Hollywoods utvecklingshelvete i åratal. Ingen garanti för en bra film alls så jag får väl se så småningom... 1/5 kombinationslås.
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 7 minuter sedan sa Fidden: Insåg efter en halvtimma att jag inte fattade nåt. Rörde ihop världar, folkslag och släkten. Gav upp. Låter som en vanlig geografi/historielektion i grundskolan. Eller som en vanlig dag hos asylansöknings kontoret.
Recommended Posts