slejnard Postat 3 november 2021 Postat 3 november 2021 Där var dol chanslös neo! När de tuffa grabbarna tar vid 😎
Neosus Postat 3 november 2021 Postat 3 november 2021 Sannerligen! Ny western på netflix! Vette tusiken om den är bra.
Pico Postat 3 november 2021 Postat 3 november 2021 58 minuter sedan sa Fidden: Exakt. Tror det blir grymt. Det är bara en gjutform för grunden än så länge, bygget är inte så långt från där jag bor. Najs, och vad skönt att ha nära mellan hem och hemmet. Vem fan orkar pendla till hemmet varje dag om det är väldigt långt, liksom. Orka om man skulle göra halvdag en gång osså man lämnar hemmet vid lunch men då är det så långt att man ändå inte är hemma förrän... senare. 🤔🤨 1
Pico Postat 3 november 2021 Postat 3 november 2021 (redigerat) 22 minuter sedan sa Neosus: Sannerligen! Ny western på netflix! Vette tusiken om den är bra. På tal om... jag såg The Ridiculous 6 på Netflix nån vecka sen (typ uppdelat i 6-7 sessioner). Den fick 4.8 på IMDb, ett omdöme jag upplever som direkt inkompatibelt med verkligheten. Jag identifierar mig mest med kvinnor under 18 i den frågan... Redigerat 3 november 2021 av Pico
slejnard Postat 3 november 2021 Postat 3 november 2021 14 minuter sedan sa Neosus: The Harder They Fall heter den Ok får se om man orkar se.
slejnard Postat 3 november 2021 Postat 3 november 2021 6 minuter sedan sa slejnard: Ok får se om man orkar se. Fast det är mest sambon som bestämmer program 😄
Neosus Postat 3 november 2021 Postat 3 november 2021 Jag somnade! 😂 Ingen mening att man sätter på en film. Man somnar ju hela tiden.
slejnard Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Morn å KPD! Gött med en lur å sen mixtips. Vaknar före väckarklockan nu förtiden. Ålderstecken!
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 13 timmar sedan sa slejnard: Där var dol chanslös neo! När de tuffa grabbarna tar vid 😎 12 timmar sedan sa slejnard: Fast det är mest sambon som bestämmer program 😄 Hårding där... 12 timmar sedan sa Neosus: Så jag satte på Transformers istället.. 🙄 Visst har jag sett uppblåsbara kvinnor, till och med får men det här...
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Upplåsbara kvinnor däremot är något helt annat.
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Vaknar före väckarklockan nu förtiden. Ålderstecken! Ja, din tid närmar sig ser jag... Säg, när du väl kommer ner hit vad vill du pyssla med? Toalettjänst, rensa ludd ifrån dammsugarmunstycken eller sälja biblar? Allt här nere i värmen, 24/7 konstant utan uppehåll och i all evighet. Kpd? 1
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Nu kanske du undrar vart luddet ifrån dammsugarmunstyckena tar vägen? In i folks torktumlarfilter det är klart!!! MOOOOAHAHAHAHAH.. Ett idiot säkert lidande för folk och en klar vinst för mig. Jag innehar aktier i en postitlapp fabrik.
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Postitlapp. Låter som en norrländsk teleporterings teknik.
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Lite som en fusklapp är en norrländsk kvinnas massagestav.
Dark Of Light Postat 4 november 2021 Postat 4 november 2021 Hugg nu Slej! Fast då hinner du inte läsa alla roliga inlägg.
Recommended Posts