Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
1 timme sedan sa -k9-:

Känner några som ville värma Bullenkorv på bastuaggregatet. Men han som ställde dit burken glömde bort att först göra hål i den så att den expanderande vätskan kund ånga ut någon stans. Det sa poff efter ett tag och så hamnade det en massa korvlag över hela aggregatet. Luktade visst inte så gått heller. Tur att ingen brände sig eller så. 

Blev det en korvsjö? Hette kompisen Pål? 

Annons
Postat
5 timmar sedan sa slejnard:

En snopp trumma säger du.

kpd? 

Spänn förhuden runt t ex en tom Bullens Pilsnerkorv burk och gå loss.

2 timmar sedan sa slejnard:

Blir ändå rätt hungrig när jag ser din avatar. Vad tror ni om köttfärssås? 

Till korven?

1 timme sedan sa -k9-:

Känner några som ville värma Bullenkorv på bastuaggregatet. Men han som ställde dit burken glömde bort att först göra hål i den så att den expanderande vätskan kund ånga ut någon stans. Det sa poff efter ett tag och så hamnade det en massa korvlag över hela aggregatet. Luktade visst inte så gått heller. Tur att ingen brände sig eller så. 

Vet en som pissade på ett bastuaggregat på en arbetsplats för länge sedan. Doften efter sagda gärning påminde om mandel.... Samma "man" kastade sedermera ett vältuggat tuggummi i samma aggregat. Doften därefter efter den resan var obeskrivlig.... Det aggregatet fick bytas ut. "Mannen" byttes också ut mot ett betydligt mognare exemplar.

Postat

Jag blir nog ingen blånk-Örjan ändå. Har suttit med en förbannad trumövning hela dagen och blir bara sämre och sämre på den.... 😭

Postat

Skulle vilja se Pål Menader i Dalhalla. Vore kul att se dem just där bara för att det är en så cool "arena" där. Såg John Fogarty där (var en otroligt bra konsert) för flera år sedan. Ska dit och kolla på Jösse Prällen (aka Judas Priest) med en polare i sommar. Har ju haft biljetterna över två år när det väl blir dags.

Om det inte blir en ny smittspridning till våren då...

Postat

Dalhalla är coolt! Har dock inte varit där på nån konsert men varit där annan tid och tittat. 

För ungefär 30000000 år sedan. 

Postat

Är lite sugen på att gå på Opera på Skäret och se Maskeradbalen av Verdi med. 🤔

Postat

Men först ska jag se om det går någon bra rulle på insidan av ögonlocken. G'natt på er! 

Postat
49 minutes ago, slejnard said:

Gör du det själv eller har du däckhotell? 

Har däckhotell. Har inget förråd i lägenheten att förvara däcken i. Annars hade jag gjort det själv. 

däckhotell var billigare än att hyra förråd!

Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Va kul! Byta däck å gå till tandläkaren är ungefär lika roligt 🤩 

Byta tandläkare då? Finns det tandläkarhotell? Ja, så man slipper byta själv!

Kpd, undras?

Frågor... frågor...🙄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.