Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
3 timmar sedan sa slejnard:

Varit på konferens i vackra Storforsen från igår till idag å nu varte helg 😍 Traktorn har dessutom skottat nästan allt ❤️

Hupp, hupp, hupp..! Nu ska vi reda ut det här! 

I forsen säger du!? Traktorn hade skottet nästan hela den säger du... Jo ja tackar jag....

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Jon Rinneby:

Nu tycker jag vi tar och stoppar ner Jojje Wadenius, Just D, Kjell Höglund och Låtsaspoeten i en stor gryta och ser vad som händer.

 

Stor igenkänning där. 

Blev kär i "reggea kören" som bara var en fras lång "Sätt dig ner". Så smart att bara köra den just så. Har startat om låten två gånger bara för att komma fram till den kören igen. 

Gillar inte "köpa lite till"-kören då det både låter som jag låter och låter som jag tänker och gör för det mesta, köper lite till. 🤨 Men den är ju fyndig och bra den med ändå. 

Bra låt med ett bra budskap. Enkelt och stilfullt med hög musikalitet, över hela låten/produktionen. 
 

Redigerat av -k9-
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Var MYCKET märkligt att spela brädspel nu efter att han jag pratade om begick självmord. Men det var skönt att få träffa de andra och först prata ut lite, för att sedan få spelkvällen att bli lite mer åt hur det var förr. Men det var ofta man hajade till när man blev påmind om att en i gänget fattas... för alltid... 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa -k9-:

Stor igenkänning där. 

Blev kär i "reggea kören" som bara var en fras lång "Sätt dig ner". Så smart att bara köra den just så. Har startat om låten två gånger bara för att komma fram till den kören igen. 

Gillar inte "köpa lite till"-kören då det både låter som jag låter och låter som jag tänker och gör för det mesta, köper lite till. 🤨 Men den är ju fyndig och bra den med ändå. 

Bra låt med ett bra budskap. Enkelt och stilfullt med hög musikalitet, över hela låten/produktionen. 
 

Tack k9 för värmande ord och fin analys. Gällande "köpa lite till" så kan jag lugna dig med att berätta att jag faktiskt sjunger "Kämpa lite till" 🙂 Måste vara skånskan som ställer till det!

Mvh Jon

  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
On 2021-10-23 at 16:52 sa -k9-:

Helt fel musik för min smak. Men jösses vilken snygg produktion. 

Gött!

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
15 timmar sedan sa Jon Rinneby:

Nu tycker jag vi tar och stoppar ner Jojje Wadenius, Just D, Kjell Höglund och Låtsaspoeten i en stor gryta och ser vad som händer.

 

Haha! Grymt!

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Då kontrar jag  med lite hårdare grejer. Mitt gamla band från 90 talet är med på en samlingsplatta med tidigare outsläppta grejer. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan sa drloop:

Då kontrar jag  med lite hårdare grejer. Mitt gamla band från 90 talet är med på en samlingsplatta med tidigare outsläppta grejer. 

 

Riiiktigt bra!

My name is Woodrow Butdonthaveapaddle.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...