Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Får se om det löste sig med allt PC-strul nu. Omistallerade allt i min dator. Så med ett nyinstallerat Windows så borde de gå bättre för mig att göra musik med. 

Postat
2 timmar sedan sa -k9-:

Får se om det löste sig med allt PC-strul nu. Omistallerade allt i min dator. Så med ett nyinstallerat Windows så borde de gå bättre för mig att göra musik med. 

Jag håller tömmarna! blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Postat

Tror att jag drack kaffe på fel sätt. Blev ju jätte trött efter den andra koppen. 😴

Postat
2 timmar sedan sa Neosus:

Skyffla uppåt? 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

Kpd! 

Kanske bättre att bara ställa ut en trampolin så att snön studsar tillbaks upp igen. 🤔

Postat

Hur är det möjligt att det snart är halloween men att man ändå inte kan köpa semlor än? 🤔

Som tur är så kommer ju årets högtid kring det som kallas julen. Eller som jag kallar JVM-månaden. 

Postat

Undrar om det är nyttigt med ca ett halvkilo fefferoni om dagen... hoppas det för det är vad jag petat i mig några dagar i rad nu... 🤔

Postat

Fick just beskedet att en bekant som jag höll på att bli vän med tagit livet av sig i somras. Känns konstigt när vi var så nära att bli just vänner vid det här laget. Trodde att vi skulle ses hos en gemensam vän för att spela brädspel nu på torsdag. Blir ju konstigt att spela brädspel utan att han är med oss, för första gången. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.