Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

22 minuter sedan sa Dark Of Light:

Inte ska du väl marinera dig i bland annat vin?

Kan man verkligen äta portvinstå? 

Hur smakar det? Gick och tå-nic?

Typ en sur och ostig variant av gin och tonic, kanske... 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
2 minuter sedan sa slejnard:

Oj vad tråkigt. Vad har hänt? Testa rikta den sydsydost med Emmentaler riktning. 

Det är nog bara väderomslaget som gör det. Brukar få skruva på den halsen varje vår/höst. Den vrider sig bara lite och brukar bli OK bara jag spänner eller släpper dragstången i halsen. Får stängflod och strängebb på många millimeter varje gång det skiftar mellan minus och plusgrader ut. (nej, jag har den inte hängandes på en yttervägg)   Är en ganska billig sjusträngad Ibanez så jag är inte så jätte orolig för att den ska bli förstörd och så. Men jag var sugen på att spela lite djent. Men det brukar ju ta en dag eller två tills halsen har satt sig efter större justeringar. 

Tror att jag kommer rikta den åt lite alla möjliga håll. I alla fall när jag lirar på den. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa slejnard:

Ja dom gillar inte väderomslag. Har luftfuktare till mina akkar i casen på vintern. Har även en fuktmaskin jag använder då å då. Har faktiskt klarat utan att behöva justera. Ta i trä! 

Det är som tur bara denna gitarr som inte alls gillar väderomslagen. De andra klarar det bättre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avinstallerade Cubase helt nu. Får se om det blir bättre när jag ominstallerar det. Var en massa småbuggar som som att jag inte kunde välja olika inserts utan att det krånglade. Försökte se till så att jag inte har några appfiler eller så kvar i windows heller, men det brukar vara någon rackare till fil som gömmer sig kvar ändå. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Dark Of Light:

Kpd?

 

2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Kpd?

 

1 minut sedan sa Dark Of Light:

 

Kpd?

 

1 minut sedan sa Dark Of Light:

 

 

Kpd?

 

1 minut sedan sa Dark Of Light:

 

 

 

Kpd?

 

Just nu sa Dark Of Light:

 

 

 

 

Kpd?

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Dark Of Light:

Kpd?

 

3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Kpd?

 

2 minuter sedan sa Dark Of Light:

 

Kpd?

 

2 minuter sedan sa Dark Of Light:

 

 

Kpd?

 

1 minut sedan sa Dark Of Light:

 

 

 

Kpd?

 

1 minut sedan sa Dark Of Light:

 

 

 

 

Kpd?

 

Just nu sa Dark Of Light:

 

 

 

 

 

Kpd?

Ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...