Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Här har man varit med och meckat

Redigerat av drloop
Postat

Pressen är hysterisk över den där Ejnár grejen. Nyss var det Afghanistan sida upp och sida ner, nu detta. Jag hajjar att det förstås är tragiskt varje gång en person dör men i detta fall... den som sig i leken ger sig...

Den mörkare kriminella sidan av honom blir till en luddig bisats. Det ÄR så här ett kriminellt liv fungerar, det är inte helt riskfritt alldeles oavsett hur bra man än är att rappa.

Blir det någon djävla kpd eller!?

Postat
12 minuter sedan sa Dark Of Light:

Blir det någon djävla kpd eller!?

Nepp! DET blir det inte... Coop är stängd pga inbrott och jag har slut på kaffet.

Man blir ju förbajjad!

Postat
23 minuter sedan sa Neosus:

Nepp! DET blir det inte... Coop är stängd pga inbrott och jag har slut på kaffet.

Man blir ju förbajjad!

NU har dom öppnat igen!

Man blir ju förbajjad! 

Postat
19 timmar sedan sa drloop:

Här har man varit med och meckat

Helt fel musik för min smak. Men jösses vilken snygg produktion. 

Postat

Intressant det där med att åka i tiden. Det borde ju vara ganska omöjligt att göra det, då jorden ju alltid är i rörelse. Så om man åker tillbaks i tiden så borde man ju hamna ute i rymden, då jorden jorden ju flyttat på sig rent fysiskt och är/var någon helt annan stans än det ställe man åkte/åker/kommer att åka ifrån i framtiden. 

Så för att kunna resa i tiden så måste man väll ha koll på exakt vart jorden är/var/kommer att var/kommer att ha varit när man åker/åker/kommer att åka till en viss tid? 

Har någon funderat på det? 

Postat

Finns det något snabbkommando i Windows eller Cubase för att byta strängar på sin fysiska elgura? 🤔

Känns ju som att år 2021 så borde vi ju kommit så långt. 😴

• Haha 1
Postat
25 minuter sedan sa -k9-:

Intressant det där med att åka i tiden. Det borde ju vara ganska omöjligt att göra det, då jorden ju alltid är i rörelse. Så om man åker tillbaks i tiden så borde man ju hamna ute i rymden, då jorden jorden ju flyttat på sig rent fysiskt och är/var någon helt annan stans än det ställe man åkte/åker/kommer att åka ifrån i framtiden. 

Så för att kunna resa i tiden så måste man väll ha koll på exakt vart jorden är/var/kommer att var/kommer att ha varit när man åker/åker/kommer att åka till en viss tid? 

Har någon funderat på det? 

Jåh! Men far med själen. 

Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Jåh! Men far med själen. 

Beror ju på vad man menar med själen. Vilken är din definition av själen? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.