slejnard Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Lupin. Netflix. Fransk serie i 5 delar. En sons far blir ditsatt för ett brott han ej begått. Fadern hamnar i fängelse och begår självmord. Sonen växer upp och börjar sin kamp för att försöka förstå vad som hänt och till slut komma med sin hämnd. That´s it i korthet. Låter väl... sådär, men anrättningen har kryddats något. De av er som är en smula boknördar kanske känner till Arsène Lupin? Om inte så läs här. Inspiration har hämtats från sagda karaktär. Utbrytnings trick, mästerliga stölder mm hör till vardagen här för Lupin. Snyggt gjort och filmat samt bra skådespelare. Ibland känns tricken något ofullbordade dock. Hur gick det till? Vad exakt hände? Nåja, man får ta det hela med lite ro så funkar det. 6/10 diamanthalsband. Sett att den går men verkar inte vara min stil riktigt
slejnard Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 3 minuter sedan sa Dark Of Light: För att jag lät dig 😊👍
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Så bra då Apropå nötter, dessa här är lite för goda...
slejnard Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Dol! Har du varit på skjutfältet och träffat kompisar nå nyligt?
drloop (oregistrerad) Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 5 minuter sedan sa slejnard: Dol! Har du varit på skjutfältet och träffat kompisar nå nyligt? Nä han har släckt i källaren.
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Btw, de flesta inom räddningstjänsten har släkt. Helvetes vad goda de här nötterna är med Guinness!
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 1 timme sedan sa slejnard: Sett att den går men verkar inte vara min stil riktigt Ge den en chans. Den växer för varje avsnitt. Bättre än den verkar i trailern.
Naymari Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 6 minutes ago, Dark Of Light said: Om Coco Chanel gjorde ost
slejnard Postat 24 januari 2021 Postat 24 januari 2021 10 timmar sedan sa Dark Of Light: Ge den en chans. Den växer för varje avsnitt. Bättre än den verkar i trailern. Kanske ger den en chans . Morn å KPD
Recommended Posts