Dark Of Light Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 (redigerat) 2 timmar sedan sa slejnard: Några timmar senare. Dol har rätt! Det är en del av mitt jobb. Väder och djävulstygs detaljen. Det var enklare förr när man bara tog hand om alla nya här nere. Btw. Squid Games. Netflix. Sydkoreansk spänning med högst mänsklig touch. Hypat så ini av pressen, den i särklass mest sedda serien just nu på Netflix och visst funkar det såhär 4 avsnitt in i första säsongen! 456 hårt skuldsatta människor med inget att förlora spelar ett högt spel om stora pengar med livet bokstavligt som insats. Misslyckas man med sitt uppdrag dör man snabbt. Uppdragen är baserade på barnspel och känns initialt lätta men, många dör. Tål man inte den koreanska original dialogen kan man få den i halvtaskig engelsk dubbning. Blodigt, söligt men visst fattar man tycker för en del karaktärer. Ge det en chans! Redigerat 15 oktober 2021 av Dark Of Light
Fidden Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 Ost och vin inmundigat. Firar lite inför grannyran. Var med och se när mina föräldrar gör bort sig i nationell tv xD
Fidden Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 Köpte en ny telefon också. Den gamla var halvdöd, pekskärmen ballade ur och tryckte på allt samtidigt. Den höll bannemig på att sälja aktier och skit. Fick vara nog helt enkelt.
Naymari Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 42 minutes ago, Fidden said: Ost och vin inmundigat. Firar lite inför grannyran. Var med och se när mina föräldrar gör bort sig i nationell tv xD Inmundigar ahlgrens bilar och tittar på när dina föräldrar blir stenrika
Fidden Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 (redigerat) Blev ju helt ok destillat av de där 4 timmarna till en halvtimma. Pappa fick till slut gå på toa, vilket var hemlisen han inte ville nämna i tv. Redigerat 15 oktober 2021 av Fidden
Fidden Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 Syrrans snack till dottern känndes ju dock lite skum. Lite som att hon bara pratade babyspråk till tv-producenten.
Fidden Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 5 minuter sedan sa slejnard: Är å ser hockey så missade 😲 Vad har du för lag där i krokarna?
slejnard Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 7 minuter sedan sa Fidden: Vad har du för lag där i krokarna? ÄIF Älvsby IF division 3. Ganska grinig match. Sambons äldsta barnbarn är med bara 16 år gammal. Svinduktig! Även svärsonen till sambon är med. Ganska kul å se
Fidden Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 Just nu sa slejnard: ÄIF Älvsby IF division 3. Ganska grinig match. Sambons äldsta barnbarn är med bara 16 år gammal. Svinduktig! Även svärsonen till sambon är med. Ganska kul å se Coolt! Några scouter från Luleås ungdomssektion som visat intresse? En 16 åring i a-laget är riktigt bra.
slejnard Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 1 timme sedan sa Fidden: Coolt! Några scouter från Luleås ungdomssektion som visat intresse? En 16 åring i a-laget är riktigt bra. Ja de har velat att han ska träna med dom tidigare men tror han vill fokusera på vanligt gymnasium här i byn. Men man vet aldrig framöver. Vart vinst 6-2 och han gjorde ett mål 😊
Fidden Postat 15 oktober 2021 Postat 15 oktober 2021 6 minuter sedan sa slejnard: Ja de har velat att han ska träna med dom tidigare men tror han vill fokusera på vanligt gymnasium här i byn. Men man vet aldrig framöver. Vart vinst 6-2 och han gjorde ett mål 😊 Spännande! Hoppas få höra mer om detta någon dag i framtiden 🙂 1
Dark Of Light Postat 16 oktober 2021 Postat 16 oktober 2021 Ja, jag slant lite... Men nu får du chansen att dra igång slungan för lite träning. Här skiner solen 6 grader varmt. Kpd?
slejnard Postat 16 oktober 2021 Postat 16 oktober 2021 (redigerat) Ja inte så schysst dol 😲😲😲 Redigerat 8 december 2021 av slejnard
Dark Of Light Postat 16 oktober 2021 Postat 16 oktober 2021 It's the job... Jag får väl kompansera med extra mygg nästa sommar då! Kpd? 1
Fidden Postat 16 oktober 2021 Postat 16 oktober 2021 5 minuter sedan sa slejnard: Yeah! 😃 Kay, pee in the snow! Ät inte gul snö bara.
slejnard Postat 16 oktober 2021 Postat 16 oktober 2021 Hehe 😜 få se om traktor kommer annars vi just nu isolerade. Tur längsta finns
Dark Of Light Postat 16 oktober 2021 Postat 16 oktober 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Ät inte gul snö bara. Men... det kan ha varit öl.... Jag har beställt mer. Ja vanlig snö alltså!
slejnard Postat 16 oktober 2021 Postat 16 oktober 2021 Svinhugg går igen dol! Må dina bussar stanna och låta passagerarna gå! 😂
Recommended Posts