CHAE Postat 23 januari 2021 Trådstartare Postat 23 januari 2021 25 minuter sedan sa Neosus: PT!! Krönt e sönt
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 3 timmar sedan sa slejnard: Jåh! Längtar efter solen. Nyskottad! Ska visst avta tills imorn 👍😄 Nyskottandet?
slejnard Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Nyskottandet? Snöandet!
drloop (oregistrerad) Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Asså jag har druckit en macchiato utomhus idag. Fin fint! Meckat en Scaloppine al limone och nu blir det en espresso med en cognac.
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 1 minut sedan sa drloop: Asså jag har druckit en macchiato utomhus idag. Fin fint! Meckat en Scaloppine al limone och nu blir det en espresso med en cognac. Satt med en rackarns stark bryggkaffe och ett glas Renault Carte Noir + en pipa Nyala från HU Tobacco på balkongen idag. Vilket väder, kändes som vår i luften.
slejnard Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Ja tänk vilka kontraster i vårt avlånga land. Unnade oss iaf take away- råbiff till förrätt och ryggbiff till varmrätt. Sambon tog musslor. Dom har en riktigt bra krog med ny kock vid slalombacken Kanis
slejnard Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Hör du av Memphis nåt dr loop? Ser han inte på Instagram heller å inte här
Neosus Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 35 minuter sedan sa drloop: Asså jag har druckit en macchiato utomhus idag. Fin fint! Meckat en Scaloppine al limone och nu blir det en espresso med en cognac. 31 minuter sedan sa Dark Of Light: Satt med en rackarns stark bryggkaffe och ett glas Renault Carte Noir + en pipa Nyala från HU Tobacco på balkongen idag. Vilket väder, kändes som vår i luften. Vagottione!!
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 4 minuter sedan sa Neosus: Här blir det prinskorvione med pulvermosicatto! 29 minuter sedan sa slejnard: Ja tänk vilka kontraster i vårt avlånga land. Verkligen
slejnard Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 7 minuter sedan sa Neosus: Här blir det prinskorvione med pulvermosicatto! Med senapione å ketchupilini?
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Ja, det är en övning. Man vill ju få det rätt till nästa gång.
Neosus Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Jag önskar mig en värld med fred och krig med...eh... mest fred och lite krig. En måste ju få kriga lite! Snöbollskrig!
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Lupin. Netflix. Fransk serie i 5 delar. En sons far blir ditsatt för ett brott han ej begått. Fadern hamnar i fängelse och begår självmord. Sonen växer upp och börjar sin kamp för att försöka förstå vad som hänt och till slut komma med sin hämnd. That´s it i korthet. Låter väl... sådär, men anrättningen har kryddats något. De av er som är en smula boknördar kanske känner till Arsène Lupin? Om inte så läs här. Inspiration har hämtats från sagda karaktär. Utbrytnings trick, mästerliga stölder mm hör till vardagen här för Lupin. Snyggt gjort och filmat samt bra skådespelare. Ibland känns tricken något ofullbordade dock. Hur gick det till? Vad exakt hände? Nåja, man får ta det hela med lite ro så funkar det. 6/10 diamanthalsband.
Dark Of Light Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 12 minuter sedan sa slejnard: GOTCHA! Trodde du att du fick PT igen?
Recommended Posts