Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Btw, bombmannen Lorenzon hamnade hos mig tidigt i morse. Tänkte ta mig en sovmorgon för en gångs skull, tuff natt med de som haft begär efter sin nästas hustru samt veganerna.

Ja, då kommer han in. Dyblöt och nydränkt. Passar ju bra, han fick ta över toalett detaljen efter Affe. Pol Pot få gå rundturen med han så får vi se vart jag placerar honom. Förslag?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Btw, bombmannen Lorenzon hamnade hos mig tidigt i morse. Tänkte ta mig en sovmorgon för en gångs skull, tuff natt med de som haft begär efter sin nästas hustru samt veganerna.

Ja, då kommer han in. Dyblöt och nydränkt. Passar ju bra, han fick ta över toalett detaljen efter Affe. Pol Pot få gå rundturen med han så får vi se vart jag placerar honom. Förslag?

Placera bakom röven på nån som fiser riktigt illa! Bra jobbat dol 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, slejnard said:

Kämpar på med den lugna svåra låten. Kanske fått det mindre surt? La på mer effekter på sången å

 

https://www.dropbox.com/s/hfddp298z1kibbt/The Universe Sings v5.wav?dl=0

Personligen hade jag gjort lite mindre brighta cymbaler/överhäng. Eller sänkt de lite. Sen fram med kicken lite den försvinner bakom basgitarren. Upp med lead-sången och gitarrsolot också tycker jag. 

Tror man kanske vill ha någon mer spejsad effekt på sången för att göra den lite mera indie. Känns som det kan passa med uttrycket i sången också. Tänk typ Radiohead. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken djävla Gert ÄNTLIGEN Fylking känsla det var när årets Nobelpristagare i litteratur krystades fram. INTE en djeffel vet vem det är. i radion blev det ett antiklimax utan dess like. Ungefär som att "vi spelar upp något under tiden som vi Googlar vem faen detta är".

När delas Nobelpriset i Längstah ut? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...