Dark Of Light Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 (redigerat) Btw, bombmannen Lorenzon hamnade hos mig tidigt i morse. Tänkte ta mig en sovmorgon för en gångs skull, tuff natt med de som haft begär efter sin nästas hustru samt veganerna. Ja, då kommer han in. Dyblöt och nydränkt. Passar ju bra, han fick ta över toalett detaljen efter Affe. Pol Pot få gå rundturen med han så får vi se vart jag placerar honom. Förslag? Redigerat 6 oktober 2021 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 Jeezuz, where are my manners? Kpd tänkte jag fråga juh!?
Fidden Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 En mille blev det till päronen. Avstod att vara med på bild, men stora delar av familjen går att se på rikssänd television i helgen.
slejnard Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 Nä he e gode gött! Grattis till päronen fidden 👍
slejnard Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Btw, bombmannen Lorenzon hamnade hos mig tidigt i morse. Tänkte ta mig en sovmorgon för en gångs skull, tuff natt med de som haft begär efter sin nästas hustru samt veganerna. Ja, då kommer han in. Dyblöt och nydränkt. Passar ju bra, han fick ta över toalett detaljen efter Affe. Pol Pot få gå rundturen med han så får vi se vart jag placerar honom. Förslag? Placera bakom röven på nån som fiser riktigt illa! Bra jobbat dol 👍
Dark Of Light Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Placera bakom röven på nån som fiser riktigt illa! Bra jobbat dol 👍 Hm. En vegan alltså.
slejnard Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 Haha kom å tänka på en grej. Imorn är det ju KPD igen. Yippiieeee 😃
slejnard Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 Kämpar på med den lugna svåra låten. Kanske fått det mindre surt? La på mer effekter på sången å https://www.dropbox.com/s/hfddp298z1kibbt/The Universe Sings v5.wav?dl=0
slejnard Postat 6 oktober 2021 Postat 6 oktober 2021 Ser att KR är igång med festivalen. Blir kul å lyssna! 🤩
slejnard Postat 7 oktober 2021 Postat 7 oktober 2021 Scen morn å KPD. Jobbelijobb job job... å sen helg! Kanske blir Arjeplog på marknad en sväng på lördag! He blååååås nog på Hornavan!
Naymari Postat 7 oktober 2021 Postat 7 oktober 2021 13 hours ago, slejnard said: Kämpar på med den lugna svåra låten. Kanske fått det mindre surt? La på mer effekter på sången å https://www.dropbox.com/s/hfddp298z1kibbt/The Universe Sings v5.wav?dl=0 Personligen hade jag gjort lite mindre brighta cymbaler/överhäng. Eller sänkt de lite. Sen fram med kicken lite den försvinner bakom basgitarren. Upp med lead-sången och gitarrsolot också tycker jag. Tror man kanske vill ha någon mer spejsad effekt på sången för att göra den lite mera indie. Känns som det kan passa med uttrycket i sången också. Tänk typ Radiohead.
slejnard Postat 7 oktober 2021 Postat 7 oktober 2021 Tack nay. Bra tips! Ska testa 👍. Skön låt du länkade. Ofta är det mer effekter på sången på kända låtar än man kan tro. Skönt delay! neosus: du hörde rätt. KPD! Plus veglunch..
Dark Of Light Postat 7 oktober 2021 Postat 7 oktober 2021 Vilken djävla Gert ÄNTLIGEN Fylking känsla det var när årets Nobelpristagare i litteratur krystades fram. INTE en djeffel vet vem det är. i radion blev det ett antiklimax utan dess like. Ungefär som att "vi spelar upp något under tiden som vi Googlar vem faen detta är". När delas Nobelpriset i Längstah ut?
Neosus Postat 7 oktober 2021 Postat 7 oktober 2021 Meh! Veeet nii inte veeeem de eeeeee? Absu.. .Ahb... Absi... A.... Gulaschsoppa! Vet ju alla vem de e.. Såatte... Jomen visst. Fint väder... Ute... Nej! Jo? Nej!
slejnard Postat 7 oktober 2021 Postat 7 oktober 2021 (redigerat) Mera kagge! Samt delay som studsar rätt på gitarren ( var fel ). Mer effekt på sång å Redigerat 7 oktober 2021 av slejnard Bytte till video 2
Recommended Posts