slejnard Postat 3 oktober 2021 Postat 3 oktober 2021 Jåh! Kanske kör en sväng med röjsågen idag. Inte så många löv kvar på träden nu. Färgprakt!
Dark Of Light Postat 3 oktober 2021 Postat 3 oktober 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Jåh! Kanske kör en sväng med röjsågen idag. Inte så många löv kvar på träden nu. Färgprakt! Jaha. Åker inte löven av dina träd utan röjsåg?
Dark Of Light Postat 3 oktober 2021 Postat 3 oktober 2021 Det är ju helt uppåt väggarna att vila på taket... Vad är en snös lunga? Är det samma som matter mos? Ja se ni norrlänningar...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2021 Postat 3 oktober 2021 RIP Tomas Norström. Så bra han var i Jägarna, Pistvakt mm. Denna djävla cancer...😔
Dark Of Light Postat 4 oktober 2021 Postat 4 oktober 2021 Är det kpd? Med bulle pd? Ja, man undrar juh!
Neosus Postat 4 oktober 2021 Postat 4 oktober 2021 Hörde jag kaffe? Eller var det mina inre röster kanske...ja... jo. Nej! Jo!
slejnard Postat 4 oktober 2021 Postat 4 oktober 2021 Och min röst for som ett eko genom neosus å alla andra: ” Tagen denna KPD å vörda den som om det vore din egen, ty dagen skall komma då kaffet blir svart som natten och rivigt likt en nyklöst klovässare för katter … ”.
slejnard Postat 4 oktober 2021 Postat 4 oktober 2021 Ligger Facebook nere? Nu kommer ju ALLA hänga i längstah! 😂
slejnard Postat 4 oktober 2021 Postat 4 oktober 2021 (redigerat) Jobbar ju som sagt parallellt med flera låtar samtidigt. Det här kan nog vara den spelmässigt svåraste låt jag gjort. Krångliga ackord och mycket luft. Handlar om mitt nyfödda bonus barnbarn och hennes storebror ❤️ Edit: ny version på G 😊 Redigerat 4 oktober 2021 av slejnard Länk gone
slejnard Postat 4 oktober 2021 Postat 4 oktober 2021 (redigerat) 22 timmar sedan sa slejnard: Kanske ska fila mer på själva sången 🤔 Nåt sånt? Gjorde om och torrare Redigerat 5 oktober 2021 av slejnard Raderade länk
Recommended Posts