Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Vad handlar den om då?

En norrländsk snöslungares envetna kamp mot regnbågslaxen som ALLTID lyckas undkomma hans välslipade feskedrag. En dag skola räkensens dag komma dock. Mrs Slej tar fram sitt hemliga vapen ETT FRUKTANSVÄRT KÄRNKRAFTS DRIVET DRAG, så effektiv att den kan feska upp all jordens fesk i en rörelse missinassen. En helvetes massa fesk!!!! Kommer hon att använda den? Kommer all jordens fesk ta slut i ett drag!?!? Kommer vi att kunna få ha senapssill till hjulbordet i år?!?!?!?!?!

Svaret får ni i nästa veckas avsnitt av Teh Midnight Mass(a fesk infångat).

 

Ähum... Vad handlar den om då?

En galen norrändsk vetenskapsman uppfinner en maskin som får hela jorden att uppleva midnatt om och om  om och om och om och om och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och och om och om och om igen. HeEela tiden liksom. Kommer någon att kunna stoppa honom? Se det spännande slutet i Teh Midnight Mass(a gånger och om och om och om igen).

Hrm... Nåja. Alltså vad handlar den om då?

En larvig film om en i mask med insomnia som också är analfabet samt färgblind. Henom får för sig att krypa över gatan men kan masken läsa av rödljuset korrekt och därigenom ta sig över säkert? Se det spektakulära äventyret i Teh Midnight Mass(k Övergången).

 

Näh! Vad handlar den om nu då?

 

8 minuter sedan sa Fidden:

Tänkte lämna den såhär. Funkar det? 

 

Ja! MYCKET bra Fidden!!!! Riktigt bra sång, tonsäker, utlämnande och tekniskt bra utfört!

Redigerat av Dark Of Light
  • Gilla 1
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt. Breaket är riktigt najs. Och andra breaket också med djävulsrösten 😄

Trummorna kanske känns lite ihåliga på något vis? Kanske lite torra helt enkelt. Kanske för att mina öron vant sig med min reverbdränkta virvel som klingar färskt i örontrumpeten. 

Helt förståeligt att trummorna halkar ur takt lite ibland, svårt att koordinera när man har installerat ett par extra armar sådär. 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan sa Fidden:

Coolt. Breaket är riktigt najs. Och andra breaket också med djävulsrösten 😄

Trummorna kanske känns lite ihåliga på något vis? Kanske lite torra helt enkelt. Kanske för att mina öron vant sig med min reverbdränkta virvel som klingar färskt i örontrumpeten. 

Helt förståeligt att trummorna halkar ur takt lite ibland, svårt att koordinera när man har installerat ett par extra armar sådär. 

Tack fidden! Djävulsrösten är en sjuåring som precis lärt sig growla 😂
 

Ja trummor är riktigt knepigt. Tyckte jag la reverb på virveln men kanske för lite då 🤔 Ska joxa vidare. Tack för feedback! Och låten startade med hela trumkompet. Byggde allt kring det. Annorlunda men roligt experiment. Han är grym Ulf 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Neosus:

Banne mej! 

Nu kör jag med beyerdynamic DT-250/80. Mina AKG K-240 MKII lurar har gått sönder.. 😪

Dom är väl bra iofs. Fast de ser lika obekväma ut som mina gamla audio technica M50X

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
24 minuter sedan sa Fidden:

Halloj Loopen! Hur är läget med dig nu för tiden? Har din långtidscorona gett med sig?

Mycket bättre! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har alltid problem att ställa nivåer i lurarna. Kicken blir alltid för hög och upplever att det blir för mycket reverb i lurarna när jag mixar högtalarna. Mixar man i lurarna så blir det för lite reverb i högtalarna. Använder jag stavmixern så blir det en himla mishmash av...jox. I AKG lurarna var det lättare att mixa i. Kommer att skaffa bättre högtalare sen. Nån gång. I framtiden. 

Såatte! 

Nu är det mackor i ugn som gäller.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...