Dark Of Light Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 1 timme sedan sa Neosus: Det är krig i Sverige och kriget kommer bara att bli värre. Även här i krokarna skjuts det med vapen. Vafan i helvete är det frågan om? En ny säs. av Jägarna som spelas in?
Neosus Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 De måste vara de de e! De e de! En kvinnlig jägare denna gången... https://www.allehanda.se/logga-in/skott-avlossades-mot-hemtjansten-i-lugnvik-misstankt-kvinna-slappt-pa-fri-fot
slejnard Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 Jobbar på denna! Började som ett experiment där jag bad trummis Ulf spela in ett enda långt (5.55 min) trumkomp som jag sedan satte musik text och melodi till. Vart förbaskat bra och ändå varierat fast ändå att det hänger ihop. Kan skicka hela i PM för den hugade men här är en snutt om ni villl höra och ge all möjlig feedback 🙂
slejnard Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 hehe nu har jag nog mixat bort mig. HEELT!😂 Jaja..vila är kanske hemlighteen
slejnard Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 Mer botten i kagge och mindre bas i basen och spetsigare guror:
slejnard Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 Morn å KPD. Ska påt igen senare. Ju längre jag sitter med en låt desto svårare. Glömmer helheten och petar i detaljer. Virveln ska då fixas bla. Kan bli en fisketur idag 😃
Dark Of Light Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 Mm. Du vet ju hur det funkar. Gå ifrån emellanåt. Öronen och det du har mellan dem mättas efter ett tag. Då går det åt hilwitteh. Kpd?
slejnard Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 KPD å sambon fångade en fesk. Jag kammade hem noll!
Neosus Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 Då är det nog kammar du ska använda i fortsättningen...
Micke H Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 Vita kablar är så jävla fula. Dom blir smutsiga och får fläckar. Ännu värre med vita kablar som korvar sig. Ser för jävligt ut på skrivbordet. Kan inte alla bara göra sin kablar svarta och raka?
Micke H Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 Två inlägg och ingen som skriver något om att "lägga en kabel" på mitt skrivbord? 😞
Fidden Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 23 minuter sedan sa Micke H: Två inlägg och ingen som skriver något om att "lägga en kabel" på mitt skrivbord? 😞 Jag kan bara lägga krulliga kablar, hör med någon annan.
Dark Of Light Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 2 timmar sedan sa slejnard: KPD å sambon fångade en fesk. Jag kammade hem noll! Ja... du är väl flintis?
Dark Of Light Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 Ja, jag vill ju inte inseminera att du är en oborstad typ men...
slejnard Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 Japp de e de ja e e e de! Å mätt! Vart långkoket renrulle å ris plus äppelpaj till efterrätt 😋. Å sen ska vi å se bygdens hockeylag spela!
Recommended Posts