Dark Of Light Postat 25 september 2021 Postat 25 september 2021 Pratade med en älgjägare en gång, han var övertygad att zombies kommer att bli en verklighet i framtiden.
Dark Of Light Postat 25 september 2021 Postat 25 september 2021 De finns ju redan sa jag och pekade på mobil upptagna småbarnsföräldrar, helt inne i sin Facebook bubbla.
Dark Of Light Postat 25 september 2021 Postat 25 september 2021 Man kan ju fundera om älgjägaren var helt lämplig som vapenägare..?
Dark Of Light Postat 25 september 2021 Postat 25 september 2021 (redigerat) Lite som att ge en demon ett längstah att skriva i. Redigerat 25 september 2021 av Dark Of Light
slejnard Postat 25 september 2021 Postat 25 september 2021 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jaha jah... Nu börjas det igen. inga detaljer om besöket ifråga! Vad serverades? Var det ens mat eller snålades det med brödpinnar och ljummet kranvatten? Man undrar ju om det inte bara är ett påhitt likt teh Fränk Ändersson sightings. Här hintas det om att det tydligen "inmundigats läcker föda av gourmettyp"! Ska vi tro på det bara genom att skribenten kastar ur sig uttryck som, "Vi drar till Luleå en sväng sen." Eller; "Ska ni ha nåt?" för att inte nämna; "Besök på italiensk restaurang there is.", eller "Grym italiensk mat på taverna Gusto." Jo, jag tackar. #manblirjuförbannad Ja nu ska du få höra 😄 råbiff med massa götta, makalöst god pizza å sen gelato glass choklad å en espresso
slejnard Postat 25 september 2021 Postat 25 september 2021 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jaha, när skulle han börjat då? Imorn kl 15! 😂
slejnard Postat 25 september 2021 Postat 25 september 2021 36 minuter sedan sa Dark Of Light: Lite som att ge en demon ett längstah att skriva i. Bara skriva på 😃 mata på bara
slejnard Postat 26 september 2021 Postat 26 september 2021 Hinner inte fiska. Sov för länge… så det blir klippa gräset en sista gång för säsongen och plocka undan lite sommargrejs
Neosus Postat 26 september 2021 Postat 26 september 2021 Ale Möller har gjort flera fina melodier! Banne mej!
slejnard Postat 26 september 2021 Postat 26 september 2021 Ja det där var riktigt bra. Han kan ju många instrument å.
Dark Of Light Postat 26 september 2021 Postat 26 september 2021 Jag kan också många: Piano, saxofon, triangel, hastighetsmätare, trumma, harpa, tramporgel, termometer, tamburin, peang, bas, sextant, trombon, gitarr... ... nu kan jag nog inte nämna fler. Jo! Maracas och kompass!
slejnard Postat 26 september 2021 Postat 26 september 2021 8 nya låtar på g parallellt. Fast har flera singlar på kö i år så det blir nog ett helt album nån gång nästa år. Skönt få ur sig även om få lyssnar 😊
Recommended Posts