Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

52 minuter sedan sa slejnard:

Lagt grunden på totalt tre nygamla låtar och två helt nya senaste tiden. Hoppas det går att trumma till för Ulf. De nygamla är Sweet candy Jane, Dark of light och Belinda. Spännande 😊 

Du är i ett kreativt stim just nu. Bra där!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
14 minuter sedan sa slejnard:

Ja det går verkligen i perioder. Tror det är taktiken ” uppehåll då å då ” som gör det. Kul iaf 😊

Bara att smida medans järnet är varmt. Och när järnet är kallt så är det bara att värma upp det.

Såatte!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa slejnard:

Lagt grunden på totalt tre nygamla låtar och två helt nya senaste tiden. Hoppas det går att trumma till för Ulf. De nygamla är Sweet candy Jane, Dark of light och Belinda. Spännande 😊 

Gick igenom en massa gammal skit som jag hittade och tänkte att denna idén borde fanimig slejs galej göra nåt av, för jag kommer iallafall inte göra det. Och så borde ni döpa om er till slejs galej också, men det kan vara sekundärt. 

 

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Neosus:

Nämen herre GUDh! Den där är ju bra! Tror inte nån av oss gör den bättre! 

Herre gudh! 

👍

Den är lite jobbig. Har nog 5 st olika påbörjade projekt på samma idé, men den är så komplex så jag orkar aldrig göra klart den xD

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan sa Neosus:

Gillar när den bryter av med riffet där vid 1:29, så jädrans snyggt! 

Japp, tycker samma! En riktigt bra skiss detta, härligt ångestfylld! Behövs egentligen inte så mycket för att duga som den är. Lite nivåer och sånt. Skön sång, BRA jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan sa Dark Of Light:

Japp, tycker samma! En riktigt bra skiss detta, härligt ångestfylld! Behövs egentligen inte så mycket för att duga som den är. Lite nivåer och sånt. Skön sång, BRA jobbat!

Kul, tack. Blir nog till att börja om oavsett, ligger på ett gammalt format som inte funkar att importera fullt ut. Men trummidin och råa ljudfiler går nog använda. 

Sången, ja det där var en bra sångdag, synd att inte hela texten var klar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...