Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
11 timmar sedan sa Fidden:

Nu blöder fingrarna och jag kan inte göra så mycket mer med denna grova skiss just nu, men vad tycker ni? Funkar urspårningen? Nu känns "orginalet" mer som en remix. 😆

 

 

Börjar väl närma sig slutet kanske...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan sa Fidden:

Nu blöder fingrarna och jag kan inte göra så mycket mer med denna grova skiss just nu, men vad tycker ni? Funkar urspårningen? Nu känns "orginalet" mer som en remix. 😆

 

Låter riktigt bra men... Våga ta i mer i ref. Mer kraft i sången, jag längtar mer efter en urladdning där istället för det tveksamma/nervösa. Du kan nog, låt spärrarna falla. Skön låt som verkar ha något att säga. Bra!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för lyssning och tips. 

Slasksången hänger kvar än av respekt till grannarna. Oklart om jag kan göra det bättre dock. Finns några irriterande felsjungningar vad gäller texten som ska fixas iallafall, så vi får se hur mycket jag vågar kräma på. 

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
On 2021-09-12 at 15:31 sa slejnard:

Fattar inte hur ni får så fläskiga och välbalanserade ljud i multipla dimensioner på era produktioner.  Mina låter lite mer mid, mud och platt i jämförelse 🤔

Andrew Scheps tycker man skall lyssna...

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
2 timmar sedan sa Fidden:

Basen måste sänkas en del märker jag. Eller skära med eq. Men nu får det vara bra för idag. 

Nej! Behåll!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Äh, screw it. Nu uppgraderar jag till big sur. 

Satfläsk... Det gick åt helvete.

Naturligtvis ska drivrutinen till audiointerfacet bråka och vägra vara godkänd på riktigt även att jag godkänt den. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick öppna nån obskyr terminal och skriva ett kommando för att rensa listan med godkända drivrutiner, sen göra om installationsförfarandet. Problemet var att jag hade följt instruktionen och godkänt RME's drivrutin innan omstart. Det fick man tydligen inte göra. Det i sin tur beror på att både drivrutinsinstallationen och godkännandet kräver varsin omstart. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...