Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
46 minuter sedan sa Dark Of Light:

Tänkte väl det. Tidig PTavgång.

Tar man bort massor av bokstävrer och lägger till andra så blir det: 

Avbitartång!

julli-pose.GIF.067df6c38fb5b0610d9cb8674655b286.GIF

• Haha 1
Postat

Detta blir ju löjligt tjatigt med alla låtar under arbete som postas här, men här kommer en till. En stilla undran är om det blir så coolt som jag tycker det blir med dessa trasiga själlösa vokaler. xD

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Uppdaterat filen. Mindre mud och mer skrammel?

Redigt najs faktiskt! Tyckte virveln spelades som i en annan del av byggnaden än resten av trumsetet, men annars inga invändningar. Alltså kanske inte volymmässigt. Nåt med frekvensen kanske, höja lite diskant eller nåt. 

Postat

Frekvenser ja... Mitt projekt kändes lite väl tungt i basen i en annan lyssning. Men en slask är en slask är en slask. 

Postat
8 minuter sedan sa Fidden:

Redigt najs faktiskt! Tyckte virveln spelades som i en annan del av byggnaden än resten av trumsetet, men annars inga invändningar. Alltså kanske inte volymmässigt. Nåt med frekvensen kanske, höja lite diskant eller nåt. 

Tack! Hmm 🤔 kanske lagt på för mkt reverb på den? Ska kolla över detta. Klart bättre än den första versionen ändå

Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Detta blir ju löjligt tjatigt med alla låtar under arbete som postas här, men här kommer en till. En stilla undran är om det blir så coolt som jag tycker det blir med dessa trasiga själlösa vokaler. xD

Den där var skön. Suggestiv! Bättre än den förra i mitt tycke. Blandning med depesch mode å Kent kanske. Pisksnärtvirveln kanske kunde vara mjukare… bra jobbat! 

Postat

Javisst och hör du! Du luktar bensin och samtidigt tankar en helvetes massa människor SAMTIDIGT sina bilar!

Där äter någon yoghurt, Eiffeltornet målas, det är ingen riktig post, någon mjölkar en ko, Roy säljer lock!

ALLT hänger ihop!

Postat
14 minuter sedan sa Dark Of Light:

Javisst och hör du! Du luktar bensin och samtidigt tankar en helvetes massa människor SAMTIDIGT sina bilar!

Där äter någon yoghurt, Eiffeltornet målas, det är ingen riktig post, någon mjölkar en ko, Roy säljer lock!

ALLT hänger ihop!

OCH det är bara REKLAM i brevlådan!

Förbaskat! 

Postat
8 minuter sedan sa Dark Of Light:

DET hänger ihop!

Gör det? Tycker det brukar separera lättare än ett hollywoodpar. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.