Dark Of Light Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 (redigerat) Hurra! Världs suiciddagen idag! Hur ska vi fira den då? Bara... hänga... här eller? Redigerat 10 september 2021 av Dark Of Light
Neosus Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Nej jag ska kila vidare... till mitt joxande i Kubajs alltså! Kpd? 👀 1
Dark Of Light Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Dagen verkar ha svårt att komma till skott... Kpd?
slejnard Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Och vi ska fara å campa. See u longsterz 😎
Neosus Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Mackaruner och Tjörv! Tack Varsegod! Regn ute!
Neosus Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Är det inte lika bra att bygga om HELA Sverige till en jätte padelhall? Jag bara undrar...
Dark Of Light Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Är ni vid liv än!? Här har jag städat och plockat undan för en hel skock med självmords kandidater, dagen till ära! Vad är det för poäng att ha dagar till allt om man inte tar tillvara dem!? T om Göring undrade vad fan det är frågan om....
Neosus Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Det jävligaste är ju att livet går vidare än fast man är död... Hmmmmm! Fast jag lever iallafall i allra högsta grad! Fast man kan inte tro det ibland.. Tragiskt är det iallafall om folk måste ta till sådana handlingar.. Är det inte roligare att lägga den energin på att leva så gott som möjligt istället även om det stundtals är svårt? Jag bara undrar..
Neosus Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 (redigerat) Kpd imorgon? Jag bara undrar.. Redigerat 10 september 2021 av Neosus
Dark Of Light Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 58 minuter sedan sa Neosus: Det jävligaste är ju att livet går vidare än fast man är död... Hmmmmm! Fast jag lever iallafall i allra högsta grad! Fast man kan inte tro det ibland.. Tragiskt är det iallafall om folk måste ta till sådana handlingar.. Är det inte roligare att lägga den energin på att leva så gott som möjligt istället även om det stundtals är svårt? Jag bara undrar.. När det gått så långt tänker man inte logiskt längre. Talar av erfarenhet. Man är så uppfylld av allt jobbigt att det inte finns någon ljusstrimma kvar. Allt är svart och ännu mörkare, allt känns hopplöst. Ja, ungefär så. Kul finns inte på kartan då. Man orkar helt enkelt inte längre. Tragiskt är bara förnamnet... Men det var då. Numer är allt helt OK ifall någon undrar.
Neosus Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Ja när det är den enda utvägen man ser så är det jobbigt. Så är det!
Dark Of Light Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Vi har nått breakeven. 365 dagar på ett år. 365 sidor i Längstah just nu. Skriver vi över detta så skriver över trådens tillgångar. Vi måste hitta förnybara sidor!
slejnard Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Ja bäst vi matar på! Man skulle kunna krympa årets dagar också så man kan slippa januari o februari. Mörkret och kylan då känns värre för varje år
slejnard Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 1 timme sedan sa Neosus: Kpd imorgon? Jag bara undrar.. ja i mängder 😃
Fidden Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Det var denna idén som höll mig vaken inatt... Tror det finns nog någon gammal inspelning glömd någonstans med en mycket mindre syntpopig variant, men nu kom jag på att det kanske kunde passa. Passar på att posta om nån har input, detta känns som nåt jag kommer vakna upp och hata skiten ur xD
Neosus Postat 10 september 2021 Postat 10 september 2021 Nämen den där behöver du inte hata skiten ur. Låter bra! 👍 1
Recommended Posts