slejnard Postat 22 augusti 2021 Postat 22 augusti 2021 Just nu sa Fidden: Äh, skit i det, stek en fesk istället Det här kommer ni ju inte att tro men: jag fick på en STOR jävel. ETT AS! Större regnbåge än de jag fått tidigare i sommar á2kg/st. Den satt dessutom riktigt bra och drog å slet å hoppade men lossnade inte… förrän andra håvningsförsöket! Surt surt surt .
Fidden Postat 22 augusti 2021 Postat 22 augusti 2021 2 minuter sedan sa slejnard: Det här kommer ni ju inte att tro men: jag fick på en STOR jävel. ETT AS! Större regnbåge än de jag fått tidigare i sommar á2kg/st. Den satt dessutom riktigt bra och drog å slet å hoppade men lossnade inte… förrän andra håvningsförsöket! Surt surt surt . Jaha, jak tjekade regnbåggen från norje till mittak her. Bättre en fisk i frysen än tio i sjön.
Neosus Postat 22 augusti 2021 Postat 22 augusti 2021 Alltså Molly är alltså ingen fisk alltså. För att klargöra alltså... Alltså!
Fidden Postat 22 augusti 2021 Postat 22 augusti 2021 55 minuter sedan sa Neosus: Alltså Molly är alltså ingen fisk alltså. För att klargöra alltså... Alltså! Nej det har du rätt i. Tänk om man satte fisk i gipsväggen för att kunna skruva, skulle ju lukta vedervärdigt.
Fidden Postat 22 augusti 2021 Postat 22 augusti 2021 Gillar också Molly. Och hennes positiva syrra Dury.
Fidden Postat 22 augusti 2021 Postat 22 augusti 2021 Vissa finländare råkar kalla henne Doris, så där får ju även slej en poäng.
Dark Of Light Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 11 timmar sedan sa Fidden: Gillar också Molly. Och hennes positiva syrra Dury. Släkt men Ian?
Dark Of Light Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 Det finns ju många kändisar som har helt okända bröder och systrar.
Dark Of Light Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 Joe Cockers bror Strepto för att nämna en. 1
Fidden Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Joe Cockers bror Strepto för att nämna en. Farbror Gonno, se upp för honom.
Dark Of Light Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 10 minuter sedan sa Fidden: Farbror Gonno, se upp för honom. Herp Es är också en djuping. Återkommer ofta helt oinbjuden.
Dark Of Light Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 Everest. Netflix. Bergsklättrardrama med verklig förlaga. Bitvis spännande och man sitter hela tiden och försöker förstå vad som driver dessa män och kvinnor att ge sig på berget med stort B. I rollerna ser i bl a Jason Clarke, Josh Brolin, Robin Wright, Keira Knightley, Emily Watson, och Jake Gyllenhaal. Rätt så kändis tätt alltså. En OK söndagsrulle på en måndag. 3/5 Syrgasflaskor.
Recommended Posts