Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
28 minuter sedan sa Neosus:

Länk -> Slangopedia: fesk

 

Ja, så e d ju! D e d d e!

10 minuter sedan sa slejnard:

Måste få fesk. Blir ju feska i koncentrat! Fast vi ska iofs till ett ställe där jag inte feskat upp många feskar i år! 

Låter som en plan! Inte en särskilt bra plan... men ändå en plan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kort update; det vart ett bakslag med min hjälte och förebild. Fler metastaser har krupit upp i benet och i morgon påbörjar han en ganska så tuff strålbehandling. Utan att överdriva är det rätt mycket nu😢💔

Take care, vänner.

Redigerat av CHAE
  • Ledsen 2
Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan sa CHAE:

Kort update; det vart ett bakslag med min hjälte och förebild. Fler metastaser har krupit upp i benet och i morgon på börjar han en ganska så tuff strålbehandling. Utan att överdriva är det rätt mycket nu😢💔

Take care, vänner.

Åh fy sjutton 🥲 Vet inte vad jag ska säga… take care och allt gott till er! 

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan sa CHAE:

Kort update; det vart ett bakslag med min hjälte och förebild. Fler metastaser har krupit upp i benet och i morgon på börjar han en ganska så tuff strålbehandling. Utan att överdriva är det rätt mycket nu😢💔

Take care, vänner.

Fy fan. Denna jävla cancer. Minns hur tankarna gick igång när brorsan fick diagnosen. Därefter gick det ändå åt rätt håll, önskar verkligen att det kan börja göra det för din bror också 😢

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa CHAE:

Kort update; det vart ett bakslag med min hjälte och förebild. Fler metastaser har krupit upp i benet och i morgon påbörjar han en ganska så tuff strålbehandling. Utan att överdriva är det rätt mycket nu😢💔

Take care, vänner.

Låter riktigt jobbigt, kamrat. Jag hoppas innerligt på att det svänger åt det bättre. Svårt att hitta ord egentligen... beklagar verkligen.
Ta hand om dig och hjälten!

Btw, du är en hjälte också!

Redigerat av Dark Of Light
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska det åkas till Jöttelabörj. D ska badas pool, drickas öl, rökas pipa, drickas öl, grillas, drickas öl, ätas mat, drickas öl och kanske rökas cigarr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och drickas vahettereh öl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...