Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Dan Quayle är på plats. Han var vicepresident på 80-talet under bush den äldre. 

5 år yngre än Biden. 

Redigerat av Fidden
Postat
6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Ja, nu ska han bara hålla sig i liv så han kan försöka förändra landet. Han har en brant uppförsbacke framför sig, ja hela landet faktiskt...

Ja han är ju vanvettigt gammal men säger bra saker och Inger förtroende tycker jag. Nog klarar amerikanarna lite uppförsbacke. De är bra på att kämpa! 

Postat
7 minuter sedan sa slejnard:

Ja han är ju vanvettigt gammal men säger bra saker och Inger förtroende tycker jag. Nog klarar amerikanarna lite uppförsbacke. De är bra på att kämpa! 

Jag tänkte inte bara på hans ålder. Det är ju ett delat land med många nötter som får för sig att göra saker, som vi alla märkt inte minst vid belägringen av Capitolium. Dessa typer har noll respekt för auktoriteter och är beredda att gå långt. För långt....

Är fortfarande förvånad av samma anledning att tRump överlevde sina 4 år eller åtminstone inte blev avsatt. Jag hoppas givetvis som du på att det löser sig men det kommer inte att bli en lätt uppgift.

Godspeed Biden! 

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag och sonen fyller båda två den 20 samma månad.

Postat
7 minuter sedan sa Dark Of Light:

Jag tänkte inte bara på hans ålder. Det är ju ett delat land med många nötter som får för sig att göra saker, som vi alla märkt inte minst vid belägringen av Capitolium. Dessa typer har noll respekt för auktoriteter och är beredda att gå långt. För långt....

Är fortfarande förvånad av samma anledning att tRump överlevde sina 4 år eller åtminstone inte blev avsatt. Jag hoppas givetvis som du på att det löser sig men det kommer inte att bli en lätt uppgift.

Godspeed Biden! 

Jo och stort land är det! Med många viljor

drloop (oregistrerad)
Postat
Just nu sa slejnard:

Coolt! 

Det går bra att säga grattis! 🙂 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.