Dark Of Light Postat 19 januari 2021 Postat 19 januari 2021 1 timme sedan sa slejnard: Litt lammkött pd! Jag har lärt dig väl...
Dark Of Light Postat 19 januari 2021 Postat 19 januari 2021 Tunna Blå Linjen. SVT Play. 10 avsnitt. En svensk polisserie med fabläss för realism. Detta är inget för Beck eller Johan Falk fantaster. Serien utspelas i Malmö och vi får följa sex (stycken... inget annat) poliser i det svåra arbetet de har. Det handlar om en vardags realism där det inte enbart jagas efter bovar eller viftas dramatiskt med skjutvapen. Även känslorna får sitt. Hur svårt är det att inte ta det som händer en som polis just personligt? Hur hanterar man övermäktiga känslor i ett yrke där man bara ska vara objektiv? Hur hanterar man familjelivet? Någonstans där är den här seriens verkliga storhet, i scenerna mellan de stora händelserna. Snygg och välspelat, bra regisserat och skrivet. Lite ojämnt men hur lätt är det att leverera på topp konstant? 8/10 patrullbilar.
slejnard Postat 19 januari 2021 Postat 19 januari 2021 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag har lärt dig väl... Tack 🙏
drloop (oregistrerad) Postat 19 januari 2021 Postat 19 januari 2021 (redigerat) 7 timmar sedan sa SnigelDynamit: Bra pris, tack för tips! Jag är snål av nödtvunget tvång. Köpte precis Sennheiser HD 400s som var dyrare. Men antagligen sämre. Helt okej dock. Nu har jag gått en dj-kurs och laddat ner Ableton (testversionen) och börjat komma ihåg hur man använder den. Hade glömt allt. 🙄 Det blir bra med HD400. Bara man lär sig lurarna så kommer det att gå fint. Redigerat 19 januari 2021 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Kommer en massa spännande nyheter från NAMM nu och inget syns på studio.se Har gubbsen tacklat av? Ingen som orkar täcka nyheter längre?
Fidden Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Nu står det lastbilar på kö utanför med sand för att fylla igen hålet med.
Neosus Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Ska dom alltså fylla igen hålet med kö? Ahaa..jag fatar!
Dark Of Light Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 32 minuter sedan sa Neosus: Ska dom alltså fylla igen hålet med kö? Ahaa..jag fatar! ... och stavar. 7 minuter sedan sa slejnard: Vabra! Har du vatten nu? Nej, sand om jag förstått rätt.
drloop (oregistrerad) Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 20 minuter sedan sa Dark Of Light: ... och stavar. Nej, sand om jag förstått rätt. http://www.fatar.com/Pages/TP_40WOOD.htm
slejnard Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Eller fyller saker runtomkring så det skapas ett hål! Sa nån KPD ?
Fidden Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Jag har fortfarande provisoriskt vatten, men så länge de inte börjar på ett nytt hål efter detta borde de bli klara idag.
slejnard Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Känns extremt fattigt att vara utan vatten. Vi kunde inte dricka vattnet här under en period pga bakterie i det. Duscha gick ju dock även om jag inte gillar att göra det!
Neosus Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Ja utan vatten kan man inte...typ... eeh... bränna sprit, koka kaffe och andra viktiga grejer.
Dark Of Light Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 (redigerat) 1 timme sedan sa Fidden: Jag har fortfarande provisoriskt vatten, men så länge de inte börjar på ett nytt hål efter detta borde de bli klara idag. Här nere har vi evigt vatten. Tillfälligt skulle ju aldrig fungera pga värmen. 1 timme sedan sa slejnard: Känns extremt fattigt att vara utan vatten. Vi kunde inte dricka vattnet här under en period pga bakterie i det. Duscha gick ju dock även om jag inte gillar att göra det! Ja, bad endast vid jultid. Övrig hygien och tvätt är överskattat. 1 timme sedan sa Neosus: Ja utan vatten kan man inte...typ... eeh... bränna sprit, koka kaffe och andra viktiga grejer. 58 minuter sedan sa Neosus: Ostkaka! Bränna ostkaka? Redigerat 20 januari 2021 av Dark Of Light
Recommended Posts