Fidden Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Spännande nu. Ska Sverige gå upp på 10 måls ledning eller inte?
Fidden Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 På? I heter det. Nu hände det förresten. Ledning med 10 kassar. Tyg, såklart.
Dark Of Light Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Ekologiskt. Som majskyckling. För övrigt anser jag att Länhstah ska läsas in av CHAE och ges ut som ljudbok. De Luxe paketet innehåller givetvis ett DIA bildspel, kaffebönor och en bit osth. Kpd? 1
Fidden Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Om svenska målisen hoppsparkar bort bollen och råkar träffa en koreanska, kan man kalla det för en Bundsenbrännare då? 1
Fidden Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 8 minuter sedan sa Neosus: Tänk om det blir KRIG OMG Ja jösses! Eller fika.
slejnard Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 3 timmar sedan sa Fidden: Hur skulle det vara med en kpd? Skulle sitta rätt fint!
slejnard Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 27 minuter sedan sa Neosus: Tänk om det blir KRIG OMG Var då?
Neosus Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 3 minuter sedan sa slejnard: Var då? Mellan Sverige och Jugoslavien. Vore ganska oväntat ändå!
slejnard Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 15 minuter sedan sa Neosus: Mellan Sverige och Jugoslavien. Vore ganska oväntat ändå! 😊
CHAE Postat 4 augusti 2021 Trådstartare Postat 4 augusti 2021 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Ekologiskt. Som majskyckling. För övrigt anser jag att Länhstah ska läsas in av CHAE och ges ut som ljudbok. De Luxe paketet innehåller givetvis ett DIA bildspel, kaffebönor och en bit osth. Kpd? Jaaa, det vore ju något…
slejnard Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Ja.. om du fick 10 öre/ord skulle du bli ganska rik 💰
Fidden Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Fick ont i skinka och händer av utombordaren, men idag kom ett paket med cykelbyxor och cykelhandskar. Känner mig som Ned Flanders.
Dark Of Light Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Det gäller att vara aerodynamisk! Såg lite på seglingen idag. Det var ett djävla juckande de höll på med! Annars är det ju kutym att slappna av när man nuppar till sjöss. Att låta vågorna göra grovjobbet.
Dark Of Light Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Du skulle ju kunna köra Tour De France på motionscykel! Kolla på direktsändningen på TV samtidigt som du cyklar! Hör av dig om du vill ha fler tips.
Naymari Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 8 minutes ago, Dark Of Light said: Du skulle ju kunna köra Tour De France på motionscykel! Kolla på direktsändningen på TV samtidigt som du cyklar! Hör av dig om du vill ha fler tips. Det finns cykelsimulatorer nuförtiden har jag sett. Med fläktar som anpassas efter hastigheten
Dark Of Light Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Som hittat! 👍 Btw Fidden, man vill ju se spektaklet live!
Fidden Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 1 timme sedan sa Dark Of Light: Du skulle ju kunna köra Tour De France på motionscykel! Kolla på direktsändningen på TV samtidigt som du cyklar! Hör av dig om du vill ha fler tips. Naturligtvis, men nu var jag lite sent ute. Får bli nästa år.
Fidden Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Som hittat! 👍 Btw Fidden, man vill ju se spektaklet live! En klipp på en man som cyklar medan han tittar på ett klipp på en man som cyklar medan han tittar på ett klipp etc.... Är det detta som kallas för en motionscykel? 🤔
Dark Of Light Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 33 minuter sedan sa Fidden: Naturligtvis, men nu var jag lite sent ute. Får bli nästa år. Jag har rätt bra minne... 26 minuter sedan sa Fidden: En klipp på en man som cyklar medan han tittar på ett klipp på en man som cyklar medan han tittar på ett klipp etc.... Är det detta som kallas för en motionscykel? 🤔 En seriecyklare! 😵
slejnard Postat 4 augusti 2021 Postat 4 augusti 2021 Haha varit o fiskat men bommade med håven så fisken smet iväg och själv höll jag på att hamna i vattnet! 😂 KARMA!
Recommended Posts