Fidden Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 3 minuter sedan sa Neosus: JOmen faktiskt! De e int så dumt de int! D e d d int e, e d!
Dark Of Light Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 4 timmar sedan sa Fidden: Eller hålla på med metahumor. Som Slej?
Dark Of Light Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 JÄVLAR VILKA PA... Nej.. nej, inte i den här matchen...
Neosus Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 Pang bruttor? Pappor? Pangkaka? Pantade pantburkar? Pasta gubbar? Palestinier? Paket? PA? Parkettgolv?
Fidden Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 Vinst utan att imponera. Fortfarande första matchen som varit i särklass bäst. Jacobson och Asllani måste lyfta sig i nästa match.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 Ja. Det där satt lååångt inne. På det berömda.
Fidden Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja. Det där satt lååångt inne. Som en bonusskit, när man trodde man var klar. 1
Dark Of Light Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 7 minuter sedan sa Fidden: Som en bonusskit, när man trodde man var klar. En happy ending tänkte jag skriva. Det var ju tur att jag inte skrev det.
Neosus Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 Det går ett rykte om att dom är klara för final? Har hört ryktesvägen... Såatte..
Neosus Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 Det är här det händer.. https://www.allehanda.se/artikel/osterrikaren-klaus-fick-monsterlax-pa-kroken-i-solleftea-drog-upp-den-med-handerna-helt-javla-fantastiskt
slejnard Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 38 minuter sedan sa Neosus: Det är här det händer.. https://www.allehanda.se/artikel/osterrikaren-klaus-fick-monsterlax-pa-kroken-i-solleftea-drog-upp-den-med-handerna-helt-javla-fantastiskt Haha ja jäklar du. En sån vågar man knappt drömma om 😃
Dark Of Light Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 The Meyerowitz Stories (New and Selected). 2017. Netflix. Gillar man småröriga historier om likaledes småröriga familjer i New York miljö. Ja, då har man hamnat rätt här. Stjärnfyllt med Dustin Hoffman, Ben Stiller, Adam Sandler (i sitt livs roll innan Uncut Gems?) m.fl. Sådär neurotiska familjeförhållanden har inte gåtts igenom sedan Woody Allens glans dagar. Drama och komedi med mörka stänk av dysfunktionalitet blandas friskt. Man blir aldrig speciellt känslomässigt berörd av det hela men speciellt Hoffmans, Stillers och Sandlers skådespel lyfter det hela till något mycket sevärt. Dialogen är sylvass, man måste verkligen titta och vara med på resan. Replikerna visslar förbi som bollar i en tennis match. Tragikomedi som bäst. Når kanske inte riktigt ända fram känslomässigt men vilka rollprestationer! 4/5 Höftledsoperationer.
slejnard Postat 2 augusti 2021 Postat 2 augusti 2021 Är det här en bra jingel om man ska uppmärksamma nåt på ett kalas och säga att det är dags att leka? 😅 Vi kör Flestock 2.0 på lördag om ni vill komma https://www.dropbox.com/s/0ir2y07u3eziirq/Flestock Lek Jingle.wav?dl=0
CHAE Postat 2 augusti 2021 Trådstartare Postat 2 augusti 2021 Jag vart tvungen att ta ut fyra semesterdagar här. Det går då fan inte att jobba när skallen är full av precis allting. Jag kan liksom inte foka alls och då blir jag, enligt mig själv, en stor patientsäkerhetsrisk på hjärt-IVA. Det lirar liksom inte att vara så här ofokuserad på jobbet😔 Då kan det ske otrevligheter och då dör folk. Segt som fan men det kändes som ett bra beslut.
slejnard Postat 3 augusti 2021 Postat 3 augusti 2021 Ja ett bra beslut CHAE. Hoppas allt blir bra och det blir lugnare.
Dark Of Light Postat 3 augusti 2021 Postat 3 augusti 2021 8 timmar sedan sa CHAE: Jag vart tvungen att ta ut fyra semesterdagar här. Det går då fan inte att jobba när skallen är full av precis allting. Jag kan liksom inte foka alls och då blir jag, enligt mig själv, en stor patientsäkerhetsrisk på hjärt-IVA. Det lirar liksom inte att vara så här ofokuserad på jobbet😔 Då kan det ske otrevligheter och då dör folk. Segt som fan men det kändes som ett bra beslut. Bra beslut där vapenbroder! En man måste känna till sina begränsningar, som Clintan en gång sade. Vi är inga maskiner, trots att vi gärna föreställer oss detta. Luther sitter där på den ena axeln och manar till stordåd, latmasken på den andra. Riktigt så enkelt är det inte. Det är inte svart och vitt utan en massa gråzoner. Underskatta inte återhämtning, du har haft det tillräckligt tufft redan innan de senaste dystra nyheterna. Du kommer att komma ut på andra sidan som en mer balanserad man. Talar av erfarenhet här. Segt? Du kan ju äntligen sortera DIA bilderna i rätt ordning. Kpd?
Fidden Postat 3 augusti 2021 Postat 3 augusti 2021 Låter väldigt förnuftigt, CHAE. Skulle inte vara helt orimligt att ta det som sjukdagar heller.
Fidden Postat 3 augusti 2021 Postat 3 augusti 2021 Ruskigt behagligt utomhus här idag. Typ 15 grader och sol. Tog en promenad i skogen.
slejnard Postat 3 augusti 2021 Postat 3 augusti 2021 43 minuter sedan sa Fidden: Låter väldigt förnuftigt, CHAE. Skulle inte vara helt orimligt att ta det som sjukdagar heller. Tror också det går ta ut sjukdagar 🤔
Recommended Posts